Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Αλλαγή φυλής από τα 14


Του Αχμέτ Λευτέρ Ιμπν Πανούς

Για δε ρε τον Αχμετ!
2.174 εβρόπουλα, αδέρφια μου, έχει λαμβάνειν ο πάσα ένας Αχμέτ από τον κρατικό κορβανά, για να κάθεται και να ξύνει τα μελαμψά αρχίδια του...
Κι εμένα ρε πούστη μου, μου λείπουν 119 εβρά για να συμπληρώσω τα 120, να πάω να πλερώσω τη ΔΕΗ, που θα με αφήσει στα μαύρα σκοτάδια.
Ε λοιπόν τέρμα. Ως εδώ...
Θα ζητήσω αλλαγή φυλής κι ότι θέλει ας γίνει...

Ανοιχτή επιστολή
Προς το Υπουργείο αλλαγής φυλων, ενταύθα
(και βάλτε τον τόνο όπου θέλετε...)
Αχμέτ Λευτέρ Ιμπν Πανούς
(πρώην Λευτέρης Πανούσης)

Αξιότιμε κ. σύντροφε Υπουργέ
Καταρχήν να σας συγχαρώ για τον προοδευτικότατο και ανθρωπιστικότατο νόμο σας, της αλλαγής φύλου, απο την ηλικία κιόλας που δεν έχει προλάβει ο αλλος [ή η άλλη] να συνειδητοποιήσει το δικό του/ης...
Ομολογώ ότι τέτοια προσφορά στα ανθρώπινα δικαιώματα, ώστε να δύναται ο Γιάννης να γίνει Νούλα [εκ του Γιαννούλα] χωρίς καν να μπει στον κόπο να τον κόψει και τούμπαλιν, δεν έχει ματαξαναγίνει και μπράβο σας που το σκεφτήκατε.
Αμ' τι;

Διότι η αριστερά της οποίας έχετε την τιμή να είσαστε σημαιοφόρος της [δια κληρώσεως, υποθέτω] μπορεί να στέλνει τους Νίκους και τις Δημητρούλες στα σκουπίδια, να στραγγίζουν τα λαδομπούκαλα για λίγες σταγόνες λαδάκι, ωστόσο σέβεται τα ατομικά τους δικαιώματα και τους δίδει τη δυνατότητα να τροποποιηθούν άμεσα, σε Νικολέτες και σε Μήτσους, ώστε να πεινάνε τουλάχιστον απελευθερωμένοι από τα ταμπού και τις ψιλοενοχές, που τους φόρτωσαν οι ομοφοβικοί φασίστες των προηγούμενων κυβερνήσεων.

Μπράβο σας λοιπόν και πάλι μπράβο σας...

Ωστόσο κ. σύντροφε Υπουργέ μου και με όλο τον σεβασμό στο αξίωμα σας, έχω να σας παρατηρήσω ότι η ανθρωπιστικότατη και αντιφασιστικότατη νομοθεσία σας, δεν θα είναι πλήρης, αν δεν συμπεριλάβετε σ' αυτήν - εξόν από την αλλαγή φύλου - και την αλλαγή φυλής.
Διότι πως βγαίνει και λέει ο άλλος [ή η άλλη]ότι: "καλέ νιώθω σαν γυναίκα εγκλωβισμένη στο σώμα ενός άνδρα;"
Έτσι λοιπόν κι εγώ έχω κάθε δικαίωμα να πω ότι: "νιώθω σαν βέρβερος εγκλωβισμένος στο σώμα και στην ταυτότητα ενός Έλληνα!"

Κι όπως ο πάσα ένας χρωματιστός από το αφγανοκογκολιστάν, με συριακό διαβατήριο και αφρικάνικη αφάνα, μπαίνει στη ζούλα εδώ μέσα και την περνάει μπέηκα, σαν τον Αχμέτ, που του δίνετε επιδόματα 2.174 εβρόπουλα το μήνα, έτσι κι εγώ κ. σύντροφε Υπουργέ μου, αιτούμαι αλλαγή φυλής κι από Έλληνας απαιτώ να μεταποιηθώ πάραυτα σε Μαροκινό [ή σε Αφγανό ή σε Σύρο ή σε Ιρακινό, ή σε ότι προτιμάτε]
Και φυσικά αιτούμαι να μου δοθούν όλα τα νόμιμα επιδόματα, που στερείτε από τους Έλληνες, για να τα δίνετε χουβαρντάδικα, στους χρωματιστούς της φυλής μου, όπως ο κάθε Αχμέτ.

Δεν κατάλαβα;
Δηλαδή περισσότερα δικαιώματα έχει από μένα ο Σούλης, στον οποίο επιτρέπεται να γίνει Σούλα και χωρίς μάλιστα να τα κόψει, για να τα κάμει κορνίζα, να θυμάται το ένψωλο παρελθόν του;
Ενώ εγώ στο κάτω-κάτω δεν έχω καμία αντίρρηση, μαζί με την αίτηση αλλαγής φυλής να σας στείλω και μερικές πρόσφατες φωτογραφίες μου, για να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασιν πόσο έχω μαυρίσει από την πείνα και δεν διαφέρω πλέον ούτε από Ινδό σιχ.
Ενώ ο Σούλης τι να σας φέρει για να σας αποδείξει τη γυναικεία φύση του; Τις τρίχες από τα ξυρισμένα αρχίδια του;
Αφήστε δε που ακούοντας στην τηλεόραση τις ομιλίες του συντρόφου πρωθυπουργού μας, ξέμαθα να ομιλώ την Ελληνικήν και τώρα πλέον συνεννοούμαι στα αλβανολεβαντίνικα, όπως όλοι και όλες οι σύντροφοι σας.
Μια χαρά θα τα πάω λοιπόν με τους ελληνοποιημένους νιγηριοουγκαντέζους σας. Θα καταλαβαίνουμε και τα τσιπραίικα...

Και μην γυρίσετε τώρα να μου πείτε ότι δεν είναι δυνατόν από τη μια μέρα στην άλλη να αλλάξει ο άνθρωπος φυλή κι από Έλλην να γίνει Αγαρηνός.
Δηλαδή το θεωρείτε πιο εύκολο να αλλάξει σε μια νύχτα παραδείγματος χάριν, ο Στράτος και να γίνει Τούλα [εκ του Στρατούλα];

Σας βεβαιώνω κ.σύντροφε Υπουργε μου, μην κάμετε καμιά μαλακία να βασιστείτε στην αλλαγή φύλου που νομοθετήσατε και πάτε να κουτουπώσετε καμιά τέτοια "Τούλα" γιατί υπάρχει κίνδυνος να βρεθείτε εσείς από κάτου και η Τουλάρα από πάνου και μετά θα σας πω εγώ που μπαίνουν οι νομοθεσίες σας...

Ενώ με την αλλαγή φυλής, δεν υπάρχει περίπτωσις να βρεθείτε προεκπλήξεως, αφού στο κάτω-κάτω υπάρχει και το μέηκ άπ, που σε μεταμορφώνει από Άριο σε Ατεντοκούμπο, εντός πενταλέπτου.
Σάμπως δηλαδή ο άλλος Ατεντοκούμπο μεταμορφώθηκε σε Έλληνα, επειδή το είπατε εσείς;

Για ξύστε τον λιγάκι στο ασύνειδο, να ιδείτε πως θα του βγουν τα βουντού στην επιφάνεια...

Για όλους αυτούς τους ανθρωπιστικούς λόγους λοιπόν, αιτούμαι κ.σύντροφε Υπουργέ μου να νομοθετήσετε άμεσα το ανθρώπινο δικαίωμα μου, να αλλάζω φυλή, όποτε γουστάρω κι από μάο-μάο να γίνομαι λόρδος ή το αντίθετο και προπαντός να δικαιούμαι ευθύς και αυτομάτως τα προνόμια που δικαιούται ο πάσα ένας αλλόφυλος, ο οποίος μπουκάρει με το έτσι θέλω στην Ελλάδα, ενώ οι Ελληνες εξοντώνονται συστηματικά και με τον νόμο.

Α, και κάτι ακόμα...
Να μην ξεχάσετε κ. σύντροφε Υπουργέ αλλαγής των φυλων [και βάλτε τον τόνο όπου θέλετε] να νομοθετήσετε ώστε η αλλαγή φυλής να γίνεται από τα 14 χρόνια, για να μπορούν να αλλάζουνε φυλή και τα παιδιά μας, ώστε να παίρνουν κι αυτά επιδόματα.

Διότι βλέπω ότι στον Αχμέτ, έχετε κόψει επίδομα για τα παιδιά του, που είναι άνω των 14 ετών, ενώ η δικιά μου κόρη, το Ελληνάκι, που είναι 24 ετών, όχι μόνο δεν παίρνει επίδομα αλλά αντιθέτως κόβει και το δικό μου ΚΕΑ, επειδή λέει ζούμε στο ίδιο σπίτι και εκείνη εργάζεται για 250 εβρά το μήνα [εκεί τον πήγατε τον μισθό!]

Αμ' τι;
Πιο ανθρωπιστικό είναι να γίνονται Αλεξάνδρες οι 14χρονοι Αλέξανδροι, που στο κάτω-κάτω δεν έχουν καταλάβει ακόμα πως λειτουργεί το ψωλάκι τους, από το να γίνονται κογκολεζάκια τα Ελληνάκια, γιατί λιποθυμάνε από την πεινα στα πολυπολιτισμικά σχολεία σας;

Μετά τιμής και υπολήψεως
Αχμετ Λευτερ Ιμπν Πανους
[πρώην Ελλην και νυν Κογκολέζος]


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου



Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. Αγαπητέ Αχμετ Λευτερ Ιμπν Πανους, δεν πας να γίνεις ό,τι κονγκολέζος/α θέλεις; Αλλαγή φυλων ( ο τόνος όπου θέλεις) κάνουμε, αλλαγή Μαλάκα Έλληνα σε Πολίτη Έλληνα, δεν κάνουμε.


    Υ.Α.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]