Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Η κόρη του «καραβανά»…


Ο μπαμπάς μου ήταν στρατιωτικός. Έλειπε πολλές ώρες από το σπίτι, κάποιες φορές ακόμα και ολόκληρες εβδομάδες λόγω ασκήσεων , κάποιες φορές ακόμα κι ολόκληρους μήνες σε ειρηνευτικές αποστολές για να έχω εγώ ένα καλύτερο μέλλον.

Λόγω της δουλειάς του μείναμε σε πολλά μέρη κι εγώ κάθε 2,3 ή 4 χρόνια άλλαζα σχολείο, παρέες, φίλους. Όπου κι αν πήγαινα ήμουν «η καινούρια».
Κάποιοι στην γειτονιά με ρωτούσαν από που είμαι κι εγώ δεν ήξερα τι να τους απαντήσω. Γιατί πραγματικά δεν ήξερα. Αλλού γεννήθηκα, αλλού μεγάλωσα, αλλού πήγα σχολείο, αλλού πέρασα την εφηβεία μου...
Γιατί ήμουν η κόρη του « καραβανά», του «στρατόκαυλου» , του «μιλιταριστή».

Αυτός ο « καραβανάς» είχε χρεωμένες κάποιες ψυχές. Δίπλα σε μένα. Εγώ ήμουν το παιδί του, αυτοί ήταν οι στρατιώτες του, παιδιά κι αυτά που οι γονείς τους του εμπιστεύτηκαν να τα εκπαιδεύσει και να τα παραδώσει όπως τα πήρε. Αρτιμελή. Και το έκανε, πολλές φορές παραμερίζοντας ακόμα και μένα, το ίδιο του το παιδί.

Δεχόταν αγόγγυστα τις μειώσεις στις αποδοχές του, την εκμετάλλευση της δουλειάς του από τυχάρπαστους πολιτικάντηδες μιας χρήσης, τις προσβολές διαφόρων δήθεν «προοδευτικών». Ήξερε ότι τα μέσα είναι παμπάλαια αλλά προσπαθούσε να τα συντηρεί...
«Αυτά μπορεί η πατρίδα, με αυτά θα πορευτούμε... Τι να κάνουμε;». Έτσι έλεγε.

Σήμερα μπήκε σε ένα ελικόπτερο 40 και πλέον ετών. Καλημέρισε τους συναδέλφους του χειριστές κι απογειώθηκαν... Μια για πάντα...
Ο «καραβανάς» μπαμπάς μου δε θα έρχεται πια στο σπίτι.
Ούτε αργά το βράδυ, ούτε σε μια βδομάδα, ούτε σε έναν μήνα.
Δε θα έρθει ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!!

Καλό ταξίδι σας!!

(Αφιερώνεται στους 4 συναδέλφους και στον μακρύ κατάλογο όσων « καραβανάδων» πλήρωσαν με τη ζωή τους τα τραγικά λάθη και παραλείψεις της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας)

(Όπως μας στάλθηκε από ανώνυμο αναγνώστη)




Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]