Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Συντριβή και δεύτερου ρωσικού αεροσκάφους… Τι συμβαίνει;

Έχουν αρχίσει να γίνονται στόχος κάποιων
τα ρωσικά αεροσκάφη;

Του Stephen Lendman
για το Global Research 
 Μετάφραση - Απόδοση "Ας Μιλήσουμε Επιτέλους!"

Περίπτωση 1η: Νότιο Σουδάν, 4 Νοεμβρίου: Antonov An-12

Antonov An-12 συνετρίβη στο Νότιο Σουδάν. Πρόκειται για το δεύτερο περιστατικό συντριβής ρωσικού αεροσκάφους μέσα σε ελάχιστες ημέρες. Τα ρεπορτάζ αναφέρουν ότι το αεροπλάνο κατέπεσε σε περιοχή κοντά την ανατολική όχθη του Λευκού Νείλου, λίγες μόλις στιγμές μετά την απογείωσή του.

 

Σύμφωνα με ειδησεογραφικές πηγές, ο αριθμός των νεκρών υπερβαίνει τους 40, αφού εκτός από τα μέλη του πληρώματος και τους επιβάτες, και άλλα άτομα που βρίσκονταν στο έδαφος έχασαν τη ζωή τους. Από τους επιβαίνοντες, μόνο δύο επέζησαν (Οι πρώτες πληροφορίες ήθελαν τoν συνολικό αριθμό εκείνων που επέβαιναν στο αεροσκάφος να ανέρχεται σε 12: πέντε μέλη του πληρώματος και επτά επιβάτες).

Πριν από τρεις ημέρες ένα ρωσικό φορτηγό αεροπλάνο

Το αεροσκάφος συνετρίβη περίπου 800 μέτρα από το αεροδρόμιο της Τζούμπα, πρωτεύουσας του Νότιου Σουδάν. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, αυτόπτεις μάρτυρες ανέφεραν πως η ουρά του αεροπλάνου και άλλα μέρη του εντοπίστηκαν διάσπαρτα στην περιοχή. Η πτήση είχε προορισμό το Παλότς, στην περιοχή του Άνω Νείλου του Σουδάν, αλλά δυστυχώς προς το παρόν τα διαθέσιμα στοιχεία είναι ελλιπή.

Περίπτωση 2η: Σινά, 31 Οκτωβρίου: πτήση 7Κ9268 της Kolavia Metrojet

Το τραγικό συμβάν είναι το δεύτερο σε διάστημα πέντε ημερών, μετά τη συντριβή (ή μήπως κατάρριψη;) στις 31 Οκτωβρίου, του ρωσικού επιβατηγού Kolavia Metrojet στην πτήση 7Κ9268 πάνω από το Σινά, όπου σκοτώθηκαν όλοι οι επιβαίνοντες: οι 217 επιβάτες και τα επτά μέλη του πληρώματος.

Σε εξέλιξη είναι οι έρευνες για τον προσδιορισμό της αιτίας της συντριβής. Οι πρώτες εκτιμήσεις μιλούσαν για πιθανότητα τεχνικής βλάβης, αλλά τη στιγμή αυτή δεν αποκλείεται η αιτία να συνδέεται με σκοτεινότερα κίνητρα. Το βέβαιο είναι ότι είναι πολύ νωρίς ακόμη για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων.

Στις 3 Νοεμβρίου, το Sputnik News ανέφερε σε άρθρο του ότι ένας Αιγύπτιος ιατροδικαστής, μέλος της ομάδας που ερευνά στοιχεία σχετικά με τα θύματα της συντριβής του αεροπλάνου, δήλωσε:  
“Ο μεγάλος αριθμός διαμελισμένων πτωμάτων είναι πιθανό να υποδηλώνει ότι μια ισχυρή έκρηξη έλαβε χώρα στο αεροπλάνο προτού αυτό χτυπήσει στο έδαφος”.
Ίσως να χρειαστούν μήνες για να ολοκληρωθεί η επανασυναρμολόγηση του αεροσκάφους και να γίνουν διεξοδικά οι ιατροδικαστικές εξετάσεις των θυμάτων, ώστε να προσδιοριστεί η αιτία της συντριβής. Το RT International σε δημοσίευμά του παρέθεσε απόσπασμα από άρθρο της ρωσικής εφημερίδας Life News, στο οποίο αναφέρεται ότι οι πρώτες ιατροδικαστικές εξετάσεις δείχνουν ότι οι επιβάτες που βρίσκονταν στο πίσω μέρος, κοντά στην ουρά του αεροσκάφους, φέρουν τραύματα που υποδηλώνουν έκρηξη.

Σύμφωνα με το Life News, το 90% του σώματός τους καλύπτονταν από εγκαύματα. Διαπιστώθηκε επίσης ότι μέταλλα και άλλα αντικείμενα είχαν διαπεράσει το σώμα τους. Όλα αυτά σε αντίθεση με τους επιβαίνοντες στο μπροστινό άκρο του αεροπλάνου, οι οποίοι πέθαναν από πολλαπλά κατάγματα, τραύματα στο κεφάλι, απώλεια αίματος και σοκ.



Εντελώς διαφορετικές απόψεις περιείχε ένα δημοσίευμα του πρακτορείου Tass, επικαλούμενο Ρώσους και Αιγύπτιους εμπειρογνώμονες, σύμφωνα με τους οποίους, κατά τις προκαταρκτικές εξετάσεις των πτωμάτων, δεν υπήρξε καμία ένδειξη ότι τα τραύματά τους οφείλονταν σε κάποια έκρηξη.

Ανώνυμη πηγή δήλωσε στο πρακτορείο:
 “Δεν βρέθηκαν καθόλου ενδείξεις στα τραύματα που να υποδηλώνουν σύγκρουση λόγω έκρηξης...”
Μια άλλη αιγυπτιακή πηγή δήλωσε:
“Δεν βρέθηκαν ενδείξεις εξωτερικής σύγκρουσης στα σώματα που εξετάστηκαν”.
Σημειωτέον ότι δεν έχει γίνει ακόμη καμία επίσημη ανακοίνωση. Ο ειδικός ιατροδικαστής της αιγυπτιακής αεροπορίας Ανίλ Πάντρα σχολίασε στο RTότι η εξέταση των τραυματισμών των θυμάτων δεν θεωρείται ο πιο αξιόπιστος τρόπος προσδιορισμού των αιτιών μιας συντριβής:
“Είναι πολύ νωρίς για να πούμε κατηγορηματικά εάν και κατά πόσο το αεροπλάνο έσκασε στον αέρα. Είναι δύσκολο να πει κανείς τι είδους τραυματισμοί θα προέκυπταν εάν είχε γίνει έκρηξη μέσα στην άτρακτο. Θεωρώ επίσης δύσκολο να σας πω κατά ποιον τρόπο διαφέρουν τα τραύματα που προκαλούνται στο ανθρώπινο σώμα από μια πρόσκρουση στο έδαφος”.
Ο Αιγύπτιος ιατροδικαστής της αεροπορίας αναφέρθηκε σε μια άλλη πιθανότητα: την σύγκρουση του αεροσκάφους με ένα άλλο, πιθανώς ένα μη επανδρωμένο, πάνω από το Σινά, μια περιοχή γνωστή για τη συχνότητα των επεισοδίων βίας που παρατηρούνται εκεί.  
“Τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη έχουν τη δυνατότητα να πετούν και σε μεγάλα υψόμετρα”, διευκρίνισε ο κ. Πάντρα.
Αμερικανικό δημοσίευμα έκανε λόγο για ένα δορυφόρο που ανίχνευσε εκπομπή μεγάλης μάζας θερμότητας στην περιοχή, αλλά σύμφωνα με τον Αιγύπτιο ιατροδικαστή της αεροπορίας Σουλτάν Μαχμούντ Χαλί, το στοιχείο αυτό είναι ασαφές. Πρόκειται για τον απόστρατο αξιωματικό ο οποίος, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, δήλωσε στο RT:
“Ο μεγάλος αριθμός διαμελισμένων πτωμάτων είναι πιθανό να υποδηλώνει ότι μια ισχυρή έκρηξη έλαβε χώρα στο αεροπλάνο προτού αυτό χτυπήσει στο έδαφος”.

Η εκδοχή της τοποθέτησης βόμβας μέσα στην άτρακτο εξακολουθεί να παραμένει μια πιθανή αιτία της συντριβής. Σύμφωνα με πρόσφατο άρθρο του RT, οι κανόνες ασφαλείας των αιγυπτιακών αεροδρομίων είναι χαλαροί και οι έλεγχοι ανεπαρκείς.

Ένας συνδυασμός από παράγοντες ενδέχεται να είναι υπεύθυνος για ό, τι συνέβη. Γι’ αυτό ακριβώς είναι σημαντικό να περιμένει κανείς τουλάχιστον μέχρι την ανακοίνωση μίας προκαταρκτικής εκτίμησης προτού προβεί σε κάποια χρήσιμα συμπεράσματα.

Θα χρειαστούν τέσσερις έως έξι εβδομάδες για να ολοκληρωθούν οι έρευνες των περιεχομένων και των δύο μαύρων κουτιών, οι οποίες θα προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες ζωτικής σημασίας για τον προσδιορισμό των αιτίων της συντριβής του αεροσκάφους.

Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με ρεπορτάζ της βρετανικής εφημερίδας Independent, λίγη ώρα πριν την εξαφάνιση του αεροσκάφους από τα ραντάρ...
“Στα μαύρα κουτιά είχαν καταγραφεί ασυνήθιστοι θόρυβοι στο πιλοτήριο του αεροσκάφους, μη χαρακτηριστικοί για μια συνηθισμένη πτήση”.
Σύμφωνα με το ρωσικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Interfax:
“Oι καταγραφές από τα μαύρα κουτιά παραπέμπουν στο ότι προέκυψε κάποια αιφνιδιαστική κατάσταση έκτακτης ανάγκης, η οποία θα πρέπει να αιφνιδίασε το πλήρωμα του αεροσκάφους, που δεν βρήκε καν τον χρόνο να εκπέμψει SOS”…

Κάποια άλλα δεδομένα που χρήζουν προσοχής:

Σε πρόσφατο δημοσίευμά του, το Global Research αναφέρει  ότι ήταν σε εξέλιξη οι κοινές αμερικανοϊσραηλινές αεροπορικές ασκήσεις “Blue Flag”("Γαλάζια Σημαία") ή "Blue Skies" (“Γαλάζιοι Ουρανοί”) στην έρημο Άραβα, ανατολικά του Σινά και πολύ κοντά στην περιοχή όπου το ρωσικό αεροπλάνο κατέπεσε το περασμένο Σάββατο.

Επίσης, ρεπορτάζ του YourNewsWire.com αναφέρει ότι ευρωπαϊκά πολεμικά αεροσκάφη συμμετείχαν στις “μεγαλύτερες αεροπορικές ασκήσεις στην ιστορία της ισραηλινής πολεμικής αεροπορίας”. Οι ασκήσεις ξεκίνησαν στις 30 Οκτωβρίου, μία ημέρα πριν από τη συντριβή του ρωσικού αεροσκάφους.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Σε κάθε περίπτωση, ίσως θα ήταν καλό να αναμένουμε τις εκτιμήσεις των Ρώσων, μόλις ολοκληρωθούν οι προκαταρκτικές και τελικές αναλύσεις.
Προς το παρόν, το μόνο που μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα είναι ότι κάτι ύποπτο υπάρχει στα μέχρι στιγμής δεδομένα. Κάτι που περιμένει να επαληθευτεί ή να διαψευστεί.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 


Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. Δηλαδη πραγματοποιουνταν στις υποπτες περιοχες αερομαχιες -ως μορφη ασκησης- και κατα

    λαθος καταρριπτονται ρωσικα αεροπλανα και μονο;

    Αλλα αεροπλανα δεν κυκλοφορουν στην περιοχη;

    Δεν ειχε ηδη γνωστοποιηθει οτι σε συγκεκριμενες συντεταγμενες λαμβανουν χωρα στρατιωτικες

    ασκησεις και δεσμευεται συγκεκριμενος εναεριος χωρος, ωστε να ακολουθειται διαφορετικη πορεια

    απο ΟΛΑ τα πολιτικα αεροσκαφη που απογειωνονται ή προσγειωνονται στην περιοχη;

    Και πως ειναι δυνατον πλεον σημερα , να υπαρξει συγκρουση στον αερα οταν καθε πολιτικο

    αεροσκαφος ειναι εξοπλισμενο με ειδικο συστημα αναγνωρισης οποιουδηποτε ιπταμενου

    αντικειμενου , σε σχετικα κοντινη ακτινα ,ωστε να υπαρχει ηλεκτρονικα αυτοματη και εγκαιρη

    ειδοποιηση στο πιλοτηριο για ανεβασμα (ascend) /κατεβασμα (descend), την οποια ειδοποιηση

    εφαρμοζουν βασει διεθνους κανονισμου ΟΛΟΙ οι πιλοτοι ;

    Αλλα ακομα κι ο πυργος ελεγχου ,θα μπορουσε να δει στα ρανταρ το οποιοδηποτε ιπταμενο

    αεροσκαφος στη περιοχη και θα μπορουσε καλλιστα να ειδοποιησει εγκαιρως τους πιλοτους για το

    αν πλησιαζουν υπερβολικα ενα αλλο ιπταμενο αντικειμενο,πριν την ενεργοποιηση του συστηματος

    ascend/descend !!

    Τοσο η χρονικη συγκυρια,οσο και ο γεωγραφικος χωρος των "ατυχηματων" υποδηλωνουν

    τρομοκτατικα χτυπηματα απο τον ISIS, επειδη χανουν εδαφος απο τους Ρωσους!


    ΓΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]