Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Τα ντοκουμέντα της απαγωγής (αποκλειστικές φωτο)

Ρεπορτάζ: Πέτρος Κουσουλός, Δημήτρης Πανόπουλος

Τις δραματικές στιγμές που έζησε η οικογένεια της 27χρονης τις ημέρες της ομηρίας της αποκαλύπτει το ereportaz.gr μέσα από τις καταθέσεις του πατέρα της κοπέλας αλλά και τις συνομιλίες που είχε με τους απαγωγείς. 13 φορές κατέθεσε στους αστυνομικούς της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής ο πατέρας της 27χρονης Βαρβάρας από τη μέρα που την απήγαγαν, μέχρι τη μέρα που συνελήφθη ο φερόμενος «εγκέφαλος» της απαγωγής.

Η πρώτη συνομιλία με τους απαγωγείς
Στις 2 Νοεμβρίου, στις 20:21 ο πατέρας της 27χρονης συνομίλησε για πρώτη φορά με τους απαγωγείς της κόρης του. Οι δράστες είπαν στον πατέρα να πάει σε συγκεκριμένη τοποθεσία για να πάρει ένα σημείωμα της κόρης του.
Απαγωγέας: στην Νέα Ιωνία υπάρχει ένα γήπεδο ποδοσφαίρου και στον παράδρομο της Εθνικής Αντιστάσεως είναι ένα φορτηγό μπλε και άσπρο. Στο δεξί του πίσω φανάρι έχω αφήσει ένα μικρό φάκελο της ΔΕΗ και μέσα έχει ένα γράμμα της Βαρβάρας. Με παρακάλεσε να στο φέρω να το διαβάσεις
Πατέρας: Που είναι η Βαρβάρα;
Απαγωγέας: Την Βαρβάρα την έχουμε εμείς σου έχω πει
Πατέρας: Δεν μου έχετε πει οτι την έχετε εσείς
Απαγωγέας: Δεν σε πήρα τηλέφωνο και σου ζήτησα να πεις στον Κ.Ι (πρόεδρο του Αστέρα Τρίπολης) να μας φέρει 10 εκατομμύρα σε τρείς μέρες; Νομίζεις οτι σου κάναμε πλάκα; Πήγαινε και πάρε το γράμμα.

Την επόμενη μέρα οι απαγωγείς επικοινώνησαν ξανά με τον πατέρα της 27ρονης. Τον ρώτησαν αν πήρε το γράμμα της κόρης του και του ζήτησαν να πει στον Κ.Ι (πρόεδρο του Αστέρα Τρίπολης) να βρει 10 εκατομμύρια χωρίς να ανακατέψει την αστυνομία. «Μου είπαν ότι η Βαρβάρα είναι καλά. Του είπα οτι έχει γίνει ένα λάθος, ότι δηλαδή δεν με έχουν ξαναπάρει και πρώτη φορά μιλήσαμε την προηγούμενη μέρα. Του ζήτησα να μου βάλει να ακούσω την Βαρβάρα» τόνισε ο πατέρας στην κατάθεση του.
Ο διάλογος που ακολούθησε είχε ως εξής:
Πατέρας: εγώ είμαι συνταξιούχος, παίρνω 300 ευρώ τον μήνα. Ο Κ.Ι (πρόεδρος του Αστέρα Τρίπολης) δεν πρόκειται να κάνει τίποτα για μένα και την οικογένεια μου.
Απαγωγέας: θα κάνει γιατί η Βαρβάρα είναι παιδί της αδερφής του. Μίλα μαζί του σύντομα. Από δικό μου λάθος δεν μιλήσαμε την Παρασκευή και χάσαμε δύο μέρες. Θα σε ξαναπάρω την Τετάρτη. Όλο αυτό λειτουργεί σαν μοχλός πίεσης στον Κ.Ι (πρόεδρο του Αστέρα Τρίπολης). Επειδή τα παιδιά του είναι πολύ μικρά δεν μπορούσαμε να τα πάρουμε. Η Βαρβάρα είναι καλά και αν γίνουν όλα όπως πρέπει, όλα θα πάνε καλά.
Την επόμενη μέρα ο απαγωγέας επικοινώνησε εκ νέου με τον πατέρα της 27χρονης.
Απαγωγέας: μίλησες με τον Κ.Ι (πρόεδρο του Αστέρα Τρίπολης);
Πατέρας: δεν μπόρεσα να τον βρω ακόμα. Δεν έχουμε καλή σχέση.
Απαγωγέας: θα σου τηλεφωνήσω αύριο μία ακόμα φορά. Φρόντισε να τον έχεις βρει διαφορετικά δεν θα σε ξαναπάρω και θα ψάχνεις στην τηλεόραση να με βρεις.
Πατέρας: πήρα τηλέφωνο τον Κ.Ι.. Θέλω να ακούσω το παιδί μου.
Απαγωγέας: τι έκανες με το θέμα των χρημάτων;
Πατέρας: Θέλω να ακούσω την Βαρβάρα
Απαγωγέας: Δεν μπορείς να την ακούσεις. Αν θες μπορώ να σου ξαναστείλω ένα γράμμα της. Δεν μπορείς να την ακούσεις γιατί σε παρακολουθεί η αστυνομία.
Πατέρας: Δεν έχω σχέση με τους αστυνομικούς
Απαγωγέας: Η κόρη σου είναι όπως ήταν στο σπίτι της. Μίλησες με τον Κ.Ι.;
Πατέρας: Με πήρε τηλέφωνο και θα με ξαναπάρει πολύ σύντομα για να μου πει τι θα γινει. Έχω μαζέψει 32.500 ευρώ
Απαγωγέας: Δεν θέλω τα 32.500 άλλα τα λεφτά του Κ.Ι. Η Βαρβάρα ρωτάει συνέχεια τι έχει γίνει, που είναι ο θείος της και γιατί καθυστερούν να την αφήσουν. Θέλω μια σαφή απάντηση μέχρι το Σάββατο αλλιώς για να με βρεις θα πρέπει να με ειδοποιήσεις μέσω τηλεόρασης.
Πατέρας: Δεν θέλω καμία σχέση με αστυνομικούς και δημοσιογράφους
Απαγωγέας: Μίλα με τον Κ.Ι. και πίεσε τον για τα χρήματα. Θα σε πάρω να μου πεις τι αποφάσισε.
Πατέρας: Θέλω να μιλήσω στη Βαρβάρα.
Απαγωγέας: Εκείνη να δεις πόσο θέλεις να σου μιλήσει.

Σε επόμενη συνομιλία ο πατέρας της 27χρονης, ζήτησε από τον απαγωγέα να ρωτήσει την Βαρβάρα πώς την φώναζε η θεία της, προκειμένου να πειστεί ότι είναι καλά. Ο απαγωγέας επικοινώνησε λίγες ώρες μετά και του είπε ότι την φώναζε «Βαγιούλα». «Του είπα ότι ο Ι.Κ δεν μου δίνει άλλα χρήματα, μάλιστα με έβρισε εμένα και την οικογένεια μου, για να του δώσω να καταλάβει, ότι δεν υπάρχουν άλλα χρήματα. Του είπα ότι ο Ι.Κ. μου έστειλε μόνο 50.000 ευρώ και μαζί με τα 32.500 που είχα μαζέψει, ανέβασα το ποσό στα 82.500» ανέφερε ο πατέρας στην κατάθεση του.

Η τσάντα με τα λύτρα και η γκάφα των απαγωγέων
Στην ίδια συνομιλία ο απαγωγέας έδωσε οδηγίες στον πατέρα για το σημείο που θα έπρεπε να αφήσει τα λύτρα. Συγκεκριμένα, ο απαγωγέας του είπε να πάρει τέρμα την Βείκου και να φτάσει μέχρι την διασταύρωση με την οδό Πλαπούτα. «Εκεί μου είπαν να κάνω αριστερά και στο πρώτο στενό που θα έβρισκα θα είχε κάτι κάδους. Δίπλα στους κάδους θα άφηναν μία σακούλα από τα JUMBO με του είχα της Βαρβάρας μέσα. Πήγα στο σημείο αλλά αντί για JUMBO βρήκα μια σακούλα ΖΑΧΑΡΙΑΣ. Μέσα είχε κλαδιά. Εγώ έβαλα εκεί μέσα την τσάντα με τα λεφτά. Μετά γύρισα σπίτι και λίγη ώρα αργότερα με κάλεσε ο απαγωγέας» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Απαγωγέας: που είσαι;
Πατέρας: άφησα τα χρήματα σε μια σακούλα ΖΑΧΑΡΙΑΣ και οχι JUMBO.
Απαγωγέας: η σακούλα ήταν JUMBO όπως σου είχα πει.
Πατέρας: πήγαινε γρήγορα να πάρεις τα χρήματα, μην περάσει κανείς και τα πάρει.
Απαγωγέας: πάω γρήγορα. Θα σε πάρω ξανά μετά.
Πράγματι μετά από λίγη ώρα ο απαγωγέας επικοινώνησε με τον πατέρα της 27χρονης και του είπε ότι βρήκε τα χρήματα.
Δείτε τις αποκλειστικές φωτογραφίες
p2-ereportaz
p3-ereportaz
p1-ereportaz

Απο τις 10 Νοεμβρίου που οι απαγωγείς άφησαν την 27χρονη ελεύθερη δεν ξανατηλεφώνησαν στον πατέρα της κοπέλας.
Πρόεδρος Αστέρα Τρίπολης: «Δεν είχε να κάνει με μένα»
Την πεποίθηση οτι η απαγωγή της ανηψιάς του δεν είχε καμία σχέση με τον ίδιο, εξέφρασε κατα την εξέταση του απο αστυνομικούς, ο πρόεδρος του Αστέρα Τρίπολης. «Με την οικογένεια έχουμε πάρα πολύ καλές σχέσεις. Ο πατέρας της Βαρβάρας ήταν για χρόνια διευθυντής στις Ακαδημίες της ομάδας. Απο τις ανηψιές μου, η μεγάλη δουλεύει σε στην επιχείρηση μου στον Πειραιά. Ποτέ ούτε εγώ ούτε η οικογένεια μου δεχτήκαμε απειλές. Ούτε η αδερφή μου μου είχε εκφράσει ποτέ κάποια φοβία ή υποψία.
Δεν ξέρω τι ακριβώς συνέβη με την Βαρβάρα και τι μπορεί να έγινε. Εκτός απο την συγγενική σχέση που έχουμε, η Βαρβάρα δεν έχει καμία σχέση ούτε με τις επιχειρήσεις μου, ούτε με την ομαδα. Δεν πιστεύω οτι αυτό που εγινε μπορεί να έχει σχέση με μένα και τις επιχειρήσεις ή την ομάδα» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα τόνισε οτι ποτέ στο παρελθόν δεν είχε απειληθεί κάποιο μέλος της οικογένειας του ενώ εξήγησε πώς έμαθε για την απαγωγή της ανηψιάς του. «Απο τον πατέρα της έμαθα οτι δούλευε σε κάποιο νυχτερινό μαγαζί, γιατι εγώ ταξιδεύω συνέχεια σε όλο τον κόσμο και χάνω πολλά επεισόδια απο τα οικογενειακά. Την περασμένη Παρασκευή μου τηλεφώνησε ο κουνιάδος μου και μου είπε οτι είχε συβεί κάτι με τη Βαρβάρα. Ήμουν στην Αρκαδία και ξεκίνησα να έρθω Αθήνα. Όταν έφτασα έμαθα οτι κάποιος είχε πάρει τη Βαρβάρα, την έβαλαν σε ένα αυτοκίνητο και απο τότε έχουμε να την δούμε» δήλωσε.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 

Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]