Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Μιλάνε αυτοί για αξιολόγηση!

Προσωπικά πάντα ήμουν υπέρ της αξιολόγησης ΟΛΩΝ και ΠΑΝΤΟΥ.
Επειδή όμως η αξιολόγηση ενός καρδιοχειρουργού από έναν αιπόλο ή ενός ανθρώπου από έναν πίθηκο δεν έχει λογική, προσέξτε το πρόσφατο κατόρθωμα του υπουργείου Παιδείας και πείτε αν η αξίωσή του για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από μέρους του έχει μεγαλύτερο λογικό έρεισμα.

Βλέποντας κάποιοι το μορφωτικό κατάντημα των νέων γενιών, σκέφτηκαν να τροποποιήσουν το σύστημα προαγωγής στις τάξεις του Λυκείου, πράγμα ομολογουμένως απαραίτητο.
Εισήγαγαν λοιπόν ένα ΠΟΛΥ δυσκολότερο σύστημα, πηγαίνοντας -κατά τα ελλαδικά ειωθότα- από το ένα άκρο στο άλλο, αγνοώντας την μέση οδό. 

Κανείς δεν σκοτίστηκε για τις συνέπειες της απόφασης, μέχρι τη μέρα που αυτή έγινε πράξη και ήρθε το αυγό στον κ... (πάλι κατά τα ειωθότα).
Κι αφού σε όλη τη χώρα διαπιστώθηκε ότι ένα ποσοστό 20-40% παραπέμπεται ως μετεξεταστέο, οι μεν παθόντες άρχισαν να διαμαρτύρονται, οι δε «ιθύνοντες» να ψάχνουν πού θα φορτώσουν τις ευθύνες. 

Έτσι λοιπόν το υπουργείο (η Ομάδα Υποστήριξης του «my school») έστειλε πανικόβλητο και κατόπιν εορτής μια μικρο-αλλαγή για την διευκόλυνση της προαγωγής των μαθητών - αφορούσε τα 3 φυσιογνωστικά μαθήματα -, ο υφυπουργός Αλ. Δερμετζόπουλος βγήκε
να πει ότι «κάποιοι διευθυντές Λυκείων δεν προέβησαν στον προβλεπόμενο από τον νόμο συμψηφισμό» και είναι «πολύ νωρίς» για να υπολογιστεί πόσοι μαθητές απέτυχαν (δηλαδή;!), και οι καθεστωτικές φυλλάδες γράφανε επί λέξει:
«Το λάθος εντοπίστηκε στον αλγόριθμο που χρησιμοποιούσαν οι διορθωτές για τη βαθμολόγηση των γραπτών και είχε ως αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να βαθμολογηθούν με κάτω από τη βάση»!
Ποιον αλγόριθμο χρησιμοποιεί ο διορθωτής των γραπτών ρε ΚΑΦΡΟΙ;
Οι αλγόριθμοι εξαγωγής αποτελεσμάτων είναι στο πρόγραμμα που μοίρασε το υπουργείο και πουθενά αλλού, άρα αν υπάρχει κάποιο σφάλμα είναι προφανές το τίνος είναι.
Πείτε απλώς ότι αυτοί που σας ταΐζουν όχι μόνο πάλι τα σκάτωσαν αλλά και ψάχνουν να δουν πώς θα μεταθέσουν την ευθύνη των περιττωμάτων τους.

Ένας αλγόριθμος μόνο φταίει: αυτός που έχει γεμίσει με μηδενικά τα κλιμάκια εξουσίας της χώρας μας και αφού μας έχουν τσακίσει, τώρα αξιώνουν και να μας... αξιολογήσουν!

Πηγή «Αντιφωνητής»


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. Όταν αποφασίζεις να χρησιμοποιήσεις μια "τράπεζα θεμάτων" για τις εξετάσεις του Ιουνίου, δεν θα πρέπει να είναι έτοιμη ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τον Οκτώβρη, ώστε να μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές να επεξεργαστούν κάποια από τα θέματα;
    Αν είναι έτοιμη τον Μάϊο, δεν μπορείς να είσαι ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ γιατί είσαι εξ ορισμού ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]