Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Αποκαλύψεις από τον Διώτη με ανακοίνωσή του

"Μου τα έκρυψαν όλα" ισχυρίζεται ο πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ

Με σημερινή του ανακοίνωση ο Ιωάννης Διώτης επιχειρεί να αποκαταστήσει την πραγματικότητα σχετικά με το στικάκι που ταλαιπωρεί τη Βουλή αλλά και την ελληνική κοινωνία. Ο πρώην διοικητής του ΣΔΟΕ κάνει λόγο για οργανωμένη προσπάθεια κατασυκοφάντησής του, απαξίωσης του έργου του και αποπροσανατολισμού από την ουσία της υπόθεσης, που δεν είναι άλλη από την χαμηλής διαβάθμισης ιεράρχηση της πάταξης της φοροδιαφυγής,.

Με αφορμή τα δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι οι Γαλλικές Αρχές απέστειλαν εκ νέου το συνοδευτικό έγγραφο του αρχικώς παραδοθέντος CD με τα στοιχεία καταθετών της ελβετικής τράπεζας HSBC τον Σεπτέμβριο του 2010, ο κ. Διώτης σε ανακοίνωσή του υποστηρίζει ότι αυτό «αποτελεί πανηγυρική δικαίωση των χειρισμών μου και συντριπτική απόδειξη εις βάρος εκείνων που δε θέλησαν ποτέ να ασχοληθούν σοβαρά με την πάταξη της φοροδιαφυγής»
Συγκεκριμένα στην ανακοίνωσή του ο κ. Διώτης αναφέρει:

«Εχω διατυπώσει επανειλημμένως και έχω καταθέσει ενώπιον των κ.κ. Εισαγγελέων Οικονομικού Εγκλήματος και ενώπιον των αρμοδίων οργάνων της Βουλής (Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας και Προκαταρκτική Επιτροπή) ότι:
α) Το USB stick εστάλη από τον κ. Παπακωνσταντίνου σε εμένα άτυπα και εξωυπηρεσιακά χωρίς κανένα συνοδευτικό έγγραφο,
β) Ο κ. Παπακωνσταντίνου μου επισήμανε το σημαντικό ρόλο της ΕΥΠ για τη λήψη των συγκεκριμένων στοιχείων,
γ) Ο κ. Παπακωνσταντίνου ουδέποτε μου ανέφερε οτιδήποτε περί συνδρομής του Γαλλικού Υπουργείου Οικονομικών και της τότε ομολόγου του Κριστίν Λαγκάρντ στην υπόθεση.


Αντιθέτως, απεκρύβη από εμένα η διαδικασία που ακολουθήθηκε, με συνέπεια μια επίσημη διαδικασία ανταλλαγής στοιχείων και εγγράφων μεταξύ Κρατών να μετατραπεί σε μια άτυπη διαδικασία διακίνησης στοιχείων χωρίς κανένα δημόσιο και επίσημο χαρακτήρα.

Η ανωτέρω μεταφερθείσα σε εμένα εξιστόρηση σε συνδυασμό με την απόκρυψη συγκεκριμένων γεγονότων και εγγράφων, οδήγησε στον από μέρους μου τότε σχηματισμό βεβαίας πεποίθησης ότι το υλικό είναι προϊόν αξιόποινης συμπεριφοράς και για ειδικότερους λόγους, που ήδη έχω εξηγήσει, μη αξιοποιήσιμο.

Ποιος ο λόγος λοιπόν να απευθυνθώ στον τότε Διοικητή της ΕΥΠ; Έχω καταθέσει επανειλημμένα και έχω αποδείξει ότι κατευθύνθηκα εκεί λόγω της υποτιθέμενης διαδρομής της λίστας που μου παρουσιάστηκε.

Έχω εξ’ αρχής πει και σταθερά επανέλαβα σε όλους τους τόνους ότι αν ο κατάλογος των καταθετών μου εδίδετο συνοδευόμενος με τα επίσημα έγγραφα των Γαλλικών Αρχών και όχι ως προϊόν δράσης υπηρεσιών πληροφοριών, δε θα είχα κανένα λόγο να μην προχωρήσω αυτομάτως στην έρευνα και την αξιοποίησή του, όπως αυτονοήτως έπραξα σε σειρά άλλων υποθέσεων.

Τον τελευταίο καιρό παρουσιάζομαι σκόπιμα και δόλια από συγκεκριμένα Μ.Μ.Ε. ως ανακόλουθος, αυτοαναιρούμενος και αναξιόπιστος σε μια οργανωμένη προσπάθεια κατασυκοφάντησής μου, απαξίωσης του έργου μου και αποπροσανατολισμού από την ουσία της υπόθεσης, που δεν είναι άλλη από την χαμηλής διαβάθμισης ιεράρχηση της πάταξης της φοροδιαφυγής.

Σήμερα μάλιστα, μερίδα του Τύπου παρουσιάζει την εκ νέου αποστολή του συνοδευτικού εγγράφου ως διάψευση των ισχυρισμών μου. Αντιθέτως, αποτελεί πανηγυρική δικαίωση των χειρισμών μου και συντριπτική απόδειξη εις βάρος εκείνων που δε θέλησαν ποτέ να ασχοληθούν σοβαρά με την πάταξη της φοροδιαφυγής.

Όλοι αυτοί που οψίμως κόπτονται για τη φοροδιαφυγή, ας απευθυνθούν στους νυν αρμοδίους για την πορεία της μεγαλύτερης έρευνας που διετάχθη ποτέ στην Ελλάδα για την εκροή κεφαλαίων στο εξωτερικό με στόχο τη φοροδιαφυγή. Έρευνα που διέταξα λίγες μέρες προτού αντικατασταθώ από το ΣΔΟΕ και αφορούσε την περίοδο 2000-2012. Επίσης ας ρωτήσουν να πληροφορηθούν το στάδιο των εδώ και τρία χρόνια διαπραγματεύσεων με τις Ελβετικές Αρχές για την επίτευξη συμφωνίας σχετικά με τις καταθέσεις, η οποία αν και όποτε επέλθει θα προσφέρει πολλαπλάσια από την όποια λίστα.
Όλα τα ανωτέρω τα γνωρίζουν πολύ καλά αυτοί που σήμερα εκτός των άλλων με χαρακτηρίζουν «ψεύτη» και «προστάτη φοροφυγάδων», χαρακτηρισμούς για τους οποίους θα λογοδοτήσουν στη Δικαιοσύνη».

Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]