Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Εμετός: Ο μητροπολίτης Ξάνθης παρέα με τον Τούρκο πρόξενο!


Το είδαμε λοιπόν κι αυτό. Δεν μας έφταναν τα συνεχή σούρτα-φέρτα του πρόξενου της Τουρκίας στα δημαρχεία, τα χωριά, τις δεκάδες εκδηλώσεις, τώρα άρχισαν οι επισκέψεις και στους… μητροπολίτες. Πριν από λίγες μέρες λοιπόν ο αξιότιμος κύριος Ιλχάν Σενέρ επισκέφτηκε τον μητροπολίτη Ξάνθης Παντελεήμονα - σε μια συνάντηση μάλιστα κατά την οποία ο μητροπολίτης απέδωσε στον λεγάμενο τιμές περίπου…αρχηγού κράτους, αφού τον υποδέχτηκε στην πόρτα και στο τέλος τον ξεπροβόδισε και μέχρι το όχημα του (σ.σ. ευτυχώς δηλαδή που δεν υπήρχαν και ιερείς με όπλα για να…παρουσιάσουν!), ενώ μετά έκανε και δηλώσεις στην τουρκοφυλλάδα της Κομοτηνής “Μπιρλίκ”, χαρακτηρίζοντας τη συνομιλία ως πολύ θετική και αποδοτική!

     Πιο συγκεκριμένα ο Παντελεήμων είπε:  
«Δέχτηκα σήμερα με μεγάλη μου χαρά σε εθιμοτυπική επίσκεψη τον κύριο πρόξενο της Τουρκικής Δημοκρατίας. Κατά την συνάντηση μας συζητήσαμε για τη συνέχιση της αρμονικής συμβίωσης χριστιανών και μουσουλμάνων στην Θράκη και ειδικότερα στην Ξάνθη. Του ανέφερα πως η εκκλησία και οι εκπρόσωποι της σέβονται κάθε άνθρωπο, και ότι αυτό το δείχνει καθαρά η μητρόπολη μας ανεξάρτητα από το ποιος είναι και τι κουλτούρα φέρει. Τέλος αμφότεροι ευχηθήκαμε για χάρη των λαών των χωρών, οι χώρες μας να έχουν πιο στενές και αποδοτικές σχέσεις. Μπορεί στην καθημερινή ζωή να υπάρξουν προβλήματα, όπως προβλήματα μπορεί να εμφανιστούν στην οικογένεια μας, αλλά η καλύτερη μέθοδος επίλυσης των θεμάτων είναι οι αμοιβαίες συνομιλίες. Σημαντικές είναι επίσης και οι προσωπικές σχέσεις, όπως σήμερα με τον κύριο πρόξενο».


    «Θρησκευτικό ηγέτη με φωτεινό πρόσωπο» χαρακτήρισε τον Παντελεήμονα ο πρόξενος Σενέρ στις δικές του δηλώσεις! Πιο συγκεκριμένα, είπε τα εξής:  
«Είχα με τον μητροπολίτη μια αποδοτική και επωφελή συζήτηση. Πρόκειται για έναν πολύ μορφωμένο άνθρωπο για τον οποίο είχε εκφραστεί με θαυμασμό και ο κύριος Ιερώνυμος. Θρησκευτικοί ηγέτες όπως η κεφαλή της ελληνικής εκκλησίας ο Ιερώνυμος, ο μητροπολίτης Ξάνθης, και ο πατριάρχης Βαρθολομαίος, αποτελούν μεγάλη τύχη από την σκοπιά της ειρήνης και της αλληλεγγύης. Η καθαρότητα της καρδιάς του αντανακλάται, και για αυτόν υπάρχει μια φράση στα τούρκικα που λέμε, έχει λέμε φωτισμένο πρόσωπο. Τον ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που μου αφιέρωσε».


    Κατά τη συνάντηση ανταλλάχθηκαν φυσικά και τα απαραίτητα δώρα, αφού ο Σενέρ χάρισε στον μητροπολίτη ένα φλιτζάνι του καφέ, ενώ ο Παντελεήμων ανταπάντησε με ένα βιβλίο που περιέχει θρησκευτικά προσκυνήματα της περιοχής.


     Να μας συγχωρεί πάντως ο μητροπολίτης Ξάνθης, αλλά εμείς οφείλουμε να του επισημάνουμε ξεκάθαρα ότι με τέτοιες θλιβερές, ανόητες και ανερμάτιστες κινήσεις, δεν προσφέρει απολύτως καμμία υπηρεσία σε κανέναν (και όταν λέμε σε κανέναν, εννοούμε σε κανέναν – ούτε δηλαδή στην πατρίδα, ούτε και στην εκκλησία). 
Και το λέμε, γιατί εμείς δεν είμαστε υποκριτές, ούτε κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, οπότε όλες αυτές τις γελοίες αγαπολογίες, την ώρα που καίγεται το σπίτι μας, τις ακούμε βερεσέ! 

Καλώς μιλάει λοιπόν γενικά για ανάγκη ειρηνικής συνύπαρξης χριστιανών και μουσουλμάνων στη Θράκη, αλλά και για το ότι η εκκλησία αγαπά όλους τους ανθρώπους (σ.σ. σε αυτά συμφωνούμε απολύτως), αλλά ειδικά αυτές οι συναντήσεις με τον εχθρό (γιατί ξεκάθαρα περί εχθρού πρόκειται) ποιο ακριβώς νόημα έχουν; 
Δεν έχει ακούσει δηλαδή τίποτε ο δέσποτας για τον ρόλο που παίζει εδώ και χρόνια το Προξενείο στη Θράκη και για την ξεκάθαρη υπονόμευση της εθνικής μας κυριαρχίας; 
Ή μήπως δεν έχει ακούσει για τα κατορθώματα του συγκεκριμένου κοπρίτη, που όταν δεν παριστάνει τον διπλωμάτη, γυρνάει π.χ. με τους μπράβους του τα χωριά και συμπεριφέρεται ως κοινός τραμπούκος εκβιάζοντας Έλληνες πολίτες; 
Με ποιο δικαίωμα ο μητροπολίτης τα παραβλέπει όλα αυτά (την ώρα που ακόμη και οι εν Αθήναις πολιτικοί δείχνουν πια να ξυπνάνε) και «νομιμοποιεί» τον επίσημο αρχιμαφιόζο της φασιστικής Τουρκίας στη Θράκη, χαριεντιζόμενος δημοσίως μαζί του και ανταλλάσσοντας τέτοιες εμετικές κολακείες; 
Με ποιο δικαίωμα τολμά να παρομοιάζει με…οικογένεια τις σχέσεις Ελλάδας-Τουρκίας, σχέσεις στην πραγματικότητα άκρως αιματοβαμμένες – και όχι φυσικά με δική μας ευθύνη; 
Με ποιο δικαίωμα ασκεί ξεκάθαρη πολιτική…«ελληνοτουρκικής φιλίας» με προπέτασμα καπνού το…ράσο του και δημιουργεί προφανείς εντυπώσεις, την ώρα που η Τουρκία κάνει όσα κάνει σε Θράκη, Αιγαίο και Κύπρο (στην οποία μάλιστα έχει τόσες και τόσες εκκλησιές γκρεμίσει ή μετατρέψει σε στάβλους κι αποθήκες); 
Τόσα χρόνια βρίσκεται εν τέλει ο κυρ-δέσποτας στη Θράκη! 
Αναρωτιόμαστε ευθέως λοιπόν: 
Τι ακριβώς παριστάνει; 
Τίποτε τόσον καιρό δεν μπόρεσε (ή δεν θέλησε) να καταλάβει; 
Σε ποιον πλανήτη επιτέλους παρεπιδημεί;


Εμείς δυστυχώς το έχουμε διαπιστώσει (και διατυπώσει) και άλλες φορές για το εμφανές έλλειμμα σε επίπεδο (όχι μόνο πολιτικής, αλλά και) εκκλησιαστικής ηγεσίας που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη Θράκη, με κάποιους μητροπολίτες (και άλλους βεβαίως κληρικούς) που όσο περνάει ο καιρός, αποδεικνύονται ολοένα και περισσότερο ανάξιοι των περιστάσεων και των καιρών. 
Δυστυχώς, έρχονται καιροί δύσβατοι, καιροί πρωτοφανούς κλιμάκωσης της τουρκικής απειλής, καιροί ΕΟΖ, χρυσωρυχείων και άλλων καινών δαιμονίων, κι αντί η διοικούσα Εκκλησία να έχει ανθρώπους αγωνιστές για μπροστάρηδες, έχει να επιδείξει ως επί το πλείστον ρασοφόρους πολιτικάντηδες ή ολίγιστους ανθυποραγιάδες! 
Λυπούμαστε πραγματικά που ο εγνωσμένης φοβικότητος και σχεδόν παντελούς ανυπαρξίας (όσον αφορά τα εθνικά και πατριωτικά θέματα) κος Παντελεήμων, επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά – και μάλιστα με τόσο εμφατικό τρόπο – τον γνωστό…εαυτό του! 
Σταματούμε εδώ, σεβόμενοι αποκλειστικά και μόνο το σχήμα του, και ελπίζοντας να μη χρειαστεί να επανέλθουμε. 
Αν χρειαστεί πάντως, την επόμενη φορά δεν θα διστάσουμε να το πράξουμε και με βαρύτερους ακόμη χαρακτηρισμούς…



Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

4 σχόλια :

  1. Πάντως το δεξί του χέρι (o πρωτοσύγκελος) φαίνεται κ μουτρωμένος κ δεν τον ξεπροβόδισε τον τουρκαλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μιλάμε για τον γνωστό Παντελεήμονα, με τα συνεχή ταξίδια του και τις αγαστές του σχέσεις με το Πατριαρχείο. Μιλάμε για τον κληρικό που δέχεται αποκλειστικά και μόνο αξιωματούχους και κανέναν πολίτη της περιοχής. Μιλάμε για την παταγώδη αποτυχία του θρησκευτικού ποιμένα που η απουσία του έχει λειτουργήσει θετικά στο να αυξάνει την δύναμή του το τουρκικό προξενείο στην περιοχή. Μιλάμε για τον αξιωματούχο της Εκκλησίας που έχει κατορθώσει να είναι παντελώς απών από τα όσα διαδραματίζονται στην Θράκη και τέλος, μιλάμε για τον δεσπότη που έχασε το κύρος του στο Άγιο Όρος, παρά τις αντίθετες προβλέψεις που υπήρχαν... Δεν τον κρίνω ως άνθρωπο, ούτε ως κληρικό. Τον κρίνω ως πατριώτη που ξέχασε που είναι, με ποιούς είναι (ή πρέπει να είναι) και ποιούς έχει απέναντί του. Και όταν ξεχνάς τα θύματα της τουρκικής θηριωδίας, αποκλειστικά και μόνο Έλληνες ορθόδοξους χριστιανούς, τότε ουσιαστικά αποτάσσεις τα όσα η πίστη και η ιστορία σου έχουν καταγράψει και σου επιβάλουν. Ως Έλληνας πολίτης, χείριστος; Ως πιστός, χλιαρός; Ως δεσπότης, ανάξιος; Ας κριθεί από εκείνον στον οποίο απευθύνουμε όλοι την προσευχή μας. Από εμάς, είναι ανάξιος για να ασχοληθούμε μαζί του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο στα παιδιά, κάποιος έπρεπε να τα πει επιτέλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο προεδρος,ο παπας,ο αστυνομικος και ο δασκαλος ηταν καποτε οι αρχοντες του χωριου της πολης του κρατους,και επεβλεπαν και αφουγκραζονταν τον λαο τους με αφοσιωση,αγαπη,δικαιοσυνη,και παιδευση,καποτε ολα λειτουργουσαν σε μεγαλο βαθμο αρμονικα,τα τελευταια χρονια ομως,κατι εχει μπει αναμεσα στους αρχοντες και στο κοσμακη και η επαφη επικοινωνιας εχει χαθει.Αλλα ζητα ο πολιτης και αλλα του δινει ο αρχοντας,αλλα θελει να πει και να πραξει ο πολιτης και αλλα πρατει ο αρχοντας,γιατι χαθηκε η επικοινωνια?Γιατι οι φωτεινοι οδηγοι εγιναν σκληροι εξουσιαστες?Γιατι πρεπει να μαρτυρισει ο λαος μας?γιατι του φορατε αγκανθινο στεφανι,κυριοι και της εκκλησιας???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]