Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Στην "απελευθερωμένη ζώνη" του Χαλεπιού, υπό το βλέμμα της αστυνομίας της Σαρία


Οι ισλαμιστές μισθοφόροι εξέδωσαν διάταγμα που ουσιαστικά επιβάλλει την Σαρία στην συριακή πόλη. Αυτό, κατά μία ειρωνική σύμπτωση, συνέβη την ημέρα που έχει οριστεί διεθνώς ως ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών

Του Thierry Meyssan
30 Νοεμβρίου 2012
 
Μέρος της ιστορικής πόλης του Χαλεπιού τελεί υπό την κατοχή ένοπλων ομάδων ξένων ισλαμιστών μισθοφόρων. Η όμορφη και πανάρχαια αυτή πόλη έχει γίνει αγνώριστη εδώ και ένα χρόνο, στα χέρια των έμμισθων οργάνων του νεοταξισμού, που εκπαιδεύονται σε τουρκικό έδαφος. 

Το Χαλέπι σε καιρό ειρήνης, πριν την ισλαμιστική κατοχή
Αλλά δεν έχει αλλάξει μόνο η όψη της πόλης. Χάρη στην υλικοτεχνική υποστήριξη της Γαλλίας, στη χώρα αυτή που κυριαρχούσε η ανεξιθρησκεία και όλα τα θρησκευτικά δόγματα συνυπήρχαν ειρηνικά, οι νέες αυτοαποκαλούμενες «αρχές» της «απελευθερωμένη ζώνης» του Χαλεπιού οργανώνουν σήμερα μια θρησκευτική δικτατορία εμπνευσμένη από το σαουδαραβικό μοντέλο. Η πραγματικότητα απέχει πάρα πολύ από τις καθησυχαστικές δηλώσεις των προέδρων Σαρκοζί και Ολάντ σχετικά με την υπεράσπιση της ελευθερίας και την προώθηση της δημοκρατίας στη Συρία.

Η γαλλική κυβέρνηση, εν τω μεταξύ, μας διαβεβαιώνει ότι είναι σε συνεχή επαφή με τους εκπροσώπους των «απελευθερωμένων ζωνών» στη Συρία και ότι τους παρέχει την απαραίτητη  υλικοτεχνική υποστήριξη. Δηλώνει, επίσης, ότι καταβάλλει "προσπάθειες ώστε να αποφευχθεί η βίαιη μεταβίβαση της επανάστασης στα χέρια ισλαμιστών".

Αυτά διατείνεται. Στην πραγματικότητα, ωστόσο, ο Εθνικός Συνασπισμός, ο οποίος είχε αναγνωριστεί ως εκπρόσωπος τόσο της εξωτερικής όσο και της εσωτερικής αντιπολίτευσης, έχει αγνοηθεί παντελώς από την Επαναστατική Επιτροπή του Χαλεπιού, η οποία έχει σήμερα εγκαταστήσει μια ισλαμιστική κυβέρνηση στις περιοχές που αποκαλεί «απελευθερωμένη ζώνη» [1]

Η γαλλική κυβέρνηση δεν έχει αποσαφηνίσει τη θέση της. Δεν έχει δώσει καμία ένδειξη ότι έχει αναστείλει την αποστολή υλικοτεχνικής βοήθειας (τόσο ανθρωπιστικής όσο και αμυντικής βοήθειας) προς την «απελευθερωμένη ζώνη» του Χαλεπίου, παρ’ όλο που βρίσκεται σαφώς υπό τον έλεγχο  των ισλαμιστών, οι οποίοι έχουν καταγγείλει τη Δημοκρατία ως «Δυτική συνωμοσία». Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Γαλλία υποστήριξε το Ισλαμικό Εμιράτο του Μπάμπα Αμρ (που ίδρυσαν οι ισλαμιστές στην πόλη Χομς) και ότι ο Φρανσουά Ολάντ έχει δεχθεί και συναντήθηκε με αρκετούς από τους «πρόσφυγες» ηγέτες του εμιράτου στο Παρίσι, στις 6 Ιουλίου 2012.

Είναι δύσκολο να σχηματίσει κανείς μια σαφή εικόνα και εντύπωση για το τι συμβαίνει στο Χαλέπι, όπου τρεις περιοχές τελούν σήμερα υπό τον έλεγχο των ενόπλων ομάδων. Σε αντίθεση με ό, τι συνέβη στην πόλη Χομς, της οποίας ο πληθυσμός εγκατέλειψε την πόλη μόλις ανακοινώθηκε  η  ίδρυση του ισλαμικού εμιράτου, όλα δείχνουν ότι στο Χαλέπι τουλάχιστον κάποιοι από τους κατοίκους έχουν παραμείνει και σήμερα υποστηρίζουν τις νέες «αρχές». Οι αιρετικοί -  οι Σουνίτες, Σούφι και Σιίτες, αλλά και οι Δρούζοι, οι Αλεβίτες και οι Iσμαηλίτες - αλλά και οι κατά τους ισλαμιστές «άπιστοι» (δηλ. οι Χριστιανοί) έχουν εκδιωχθεί και τα υπάρχοντά τους κατασχέθηκαν.

Τα κυβερνητικά στρατεύματα δεν τολμούν να επιτεθούν από φόβο μήπως προκαλέσουν ένα λουτρό αίματος και ακόμη μεγαλύτερες καταστροφές. Σιγά-σιγά, βλέπουμε δυστυχώς να αναδύεται ένας νέος τρόπος ζωής.

Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι οι «επαναστατικές» αρχές έχουν δημιουργήσει πρόσφατα μια “Επιτροπή για την διάδοση καλών πράξεων και την απαγόρευση ασεβών πράξεων”, σύμφωνα με τον ισλαμικό νόμο της Σαρία, και στις 22 Νοεμβρίου δημοσίευσαν την πρώτη νομοθετική πράξη τους, την οποία παραθέτουμε ολόκληρη σε μετάφραση:

"Στο όνομα του Θεού, του πολυέλαιου και πολυεύσπλαχνου.

Τα προβλήματα που διαταράσσουν το ισλαμικό έθνος μας δεν πρέπει να μας εκπλήσσουν. Είναι αντιμέτωπο με τα διλήμματα και τις δοκιμασίες που μας ζώνουν από όλες τις πλευρές. Κάθε νύχτα είναι πιο σκοτεινή από την προηγούμενη. Ζούμε σε κρίσιμες εποχές. Η στιγμή είναι δύσκολη. Παρακολουθούμε μερικούς από τους αδελφούς μας να πορεύονται στα τυφλά, ανάμεσα σε σκιές. Είναι σαν να βιάζονται να συναντήσουν την ίδια τη δυστυχία τους, γονατίζοντας για να προσκυνήσουν την Δύση, δίχως να έχουν συναίσθηση του τι κάνουν, και τρέχουν προς το αδιέξοδο, με την πεποίθηση ότι ο τρόπος ζωής των «άπιστων» (Χριστιανών) είναι η επιτομή και το ανώτατο σημείο που έχει φθάσει ο πολιτισμός, ότι η ηθική τους είναι το θεμέλιο της ανάπτυξης και οι ιδέες τους είναι η πηγή του φωτός, χωρίς να κάνουν την παραμικρή μελέτη ή έρευνα.

Η Σαρία και τα γεγονότα δείχνουν ότι αυτή η άποψη είναι παράνομη και μιαρή. Για τον λόγο αυτό μας έχουν παραδοθεί θρησκευτικές ρήτρες (fatwa) από τους μεγαλύτερους σεΐχηδες του έθνους μας - τους ευσεβέστατους Αμπντ αλ-Αζίζ Ιμπν Αμπντ Αλλάχ Ιμπν Μπαάζ [2], Aμπντούλ-Aζίζ Ιμπν Aμπντουλλάχ Aαλ ασ-Σαΐκ [3], Μουχάμεντ Ιμπν αλ- Ουταγιμέν [4 ], Αμπντουλλάχ Ιμπν Τζιμπρέν [5], Σάλεχ αλ Φαουζάν [6], Μπακρ Άμπου Ζαΐντ [7], Αμπντουλλάχ μπιν Γκαϊλάν και πολλούς άλλους. Για παράδειγμα, πόσες ενάρετες γυναίκες δεν έχουν ατιμασθεί; Και πόσες νεαρές κοπέλες, που λυτρώθηκαν μέσω του Ισλάμ, δεν έχουν δει την αξιοπρέπειά τους να ισοπεδώνεται από ατυχή συμβάντα; Ένας άνδρας παίζει κορώνα γράμματα τη δική του τιμή, ένας άλλος εκμεταλλεύεται την αδυναμία της, ένας τρίτος χειραγωγεί τα συναισθήματά της ... ειδικά όταν ξέρει ότι η καημένη η κοπέλα νιώθει άβολα στην συγκεκριμένη περίπτωση και δεν επιθυμεί να ενημερώσει τον σύζυγό της ή τον θρησκευτικό της δάσκαλο.

Για τον λόγο αυτό, τα προσωρινά Στρατιωτικά και Πολιτικά Συμβούλια που ιδρύθηκαν στο Χαλέπι έχουν εξηγήσει στους πολίτες πώς έχει η κατάσταση και έχουν δώσει τις απαραίτητες οδηγίες στους κατοίκους της πόλης. Και έχουν αποφασίσει ότι οι γυναίκες από σήμερα απαγορεύεται να οδηγούν. Όποιος παρακούσει την εντολή αυτή θα τιμωρηθεί μέχρι να εγκαταλείψει την συγκεκριμένη πρακτική. Εάν" κριθεί απαραίτητο, ακόμη και με τη χρήση βίας. Η “Επιτροπή για την διάδοση καλών πράξεων και την απαγόρευση ασεβών πράξεων” είναι επιφορτισμένη με το καθήκον της εφαρμογής του παρόντος διατάγματος".
Σημειώνουμε ότι το διάταγμα βασίζεται αποκλειστικά σε αναφορές από Σαουδάραβες ερμηνευτές του Κορανίου.

Παρά το γεγονός ότι στη Γαλλία, η 24η Νοεμβρίου αναγνωρίζεται ως "η ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών", ο Γάλλος Υπουργός για τα Δικαιώματα των Γυναικών, Najat Vallaud-Belkacem, δεν καταδέχθηκε να σχολιάσει αυτό το μεγάλο "επαναστατικό" φιρμάνι των φίλων της γαλλικής κυβέρνησης. 

Επίσης, η “Επιτροπή για την διάδοση καλών πράξεων και την απαγόρευση ασεβών πράξεων” έχει δημιουργήσει μια αστυνομική δύναμη, στην οποία έχει ανατεθεί το καθήκον να καλεί τους κατοίκους του Χαλεπιού σε προσευχή και να επιβάλλει την τιμωρία σε όσους δεν ανταποκρίνονται.

Στο παρακάτω βίντεο – από ρεπορτάζ του Voltaire Network - μπορείτε να παρακολουθήσετε έναν από αυτούς  τους «αστυνομικούς» της Σαρία να περιπολεί με όχημα και να υπενθυμίζει στους κατοίκους της πόλης τα καθήκοντα που δεν πρέπει να παραλείπουν να εκτελούν σαν καλοί μουσουλμάνοι.


ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:


[2] Ο Αμπντ αλ-Αζίζ Ιμπν Αμπντ Αλλάχ Ιμπν Mπάαζ (1910-1999) ήταν ο πρώην Μεγάλος Μουφτής της Σαουδικής Αραβίας. Είναι ο άνθρωπος που εξέδωσε το περίφημο διάταγμα που απαγορεύει στις γυναίκες να οδηγούν στη Σαουδική Αραβία. Επίσης ενέκρινε την ανάπτυξη στρατευμάτων των  «απίστων» (ΝΑΤΟ) στην Αραβική Χερσόνησο κατά τη διάρκεια της επιχείρησης «Καταιγίδα της Ερήμου». Είναι επίσης διάσημος για τον μοναδικό αφορισμό του ότι ο ήλιος περιστρέφεται γύρω από τη γη, και όχι το αντίθετο. Ωστόσο, άλλαξε γνώμη όταν ο πρίγκηπας Σουλτάν μπεν Σαλμάν εξασφάλισε, σε ιλιγγιώδη τιμή, μια θέση στο διαστημικό λεωφορείο Discovery. Ενώ ασχολούμαστε με το εν λόγω θέμα, δεν μπορώ να αντισταθώ να σας υπενθυμίσω ότι ο πρίγκηπας Σουλτάν παραπονέθηκε ότι, ενώ συμμετείχε στην πτήση, του στάθηκε αδύνατο να διατηρήσει έναν σταθερό προσανατολισμό προς τη Μέκκα.

[3] Ο Aμπντούλ-Aζίζ Ιμπν Aμπντουλλάχ Aαλ ασ-Σαΐκ είναι ο νυν Μεγάλος Μουφτής της Σαουδικής Αραβίας. Είναι ο άνθρωπος που διέταξε την καταστροφή του Πράσινου Θόλου - του τάφου του προφήτη Mωάμεθ - καθώς και όλων των αρχαίων ναών της Αραβίας, με το σκεπτικό ότι αυτά τα μνημεία ήταν κάποτε χώροι ειδωλολατρικών τελετουργιών.

[4] Ο Μουχάμεντ Ιμπν αλ- Ουταγιμέν (1925-2001) ήταν ένας από τους σημαντικότερους δασκάλους του σαλαφισμού στη Σαουδική Αραβία.

[5] Ο Αμπντουλλάχ Ιμπν Τζιμπρέεν (1933-2009), άλλος ένας Σαουδάραβας θρησκευτικός δάσκαλος. Θεωρούσε τους Σιίτες αιρετικούς και ζήτησε την απέλασή τους από τη γη του Ισλάμ.

[6] Ο Σάλεχ αλ Φαουζάν είναι πρώην πρόεδρος του Ανωτάτου Δικαστηρίου της Σαουδικής Αραβίας.

[7] Ο Μπακρ Άμπου Ζαΐντ είχε επιτελέσει πρώην Υπουργός Πολιτισμού της Σαουδικής Αραβίας. Πέθανε το 2008.

Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]