Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Ελλάδα, μια δύσκολη αποστολή


Παραθυράνθρωποι με ενημερώνουν διαρκώς για δυστυχείς συμπολίτες μου που μεγαλώνουν παιδιά και δεν έχουν δουλειά και θα τους πάρουν τα σπίτια και μου λένε ότι φταίω εγώ και μου λένε για νούμερα, ποσοστά και δείκτες λες και η ζωή μου, η ζωή του δυστυχή και το μέλλον της ανθρωπότητας είναι κάτι που μπορεί να επιλυθεί με τη βοήθεια της επιστήμης των οικονομικών.

Αχρωμοι, άοσμοι, απάτριδες επαναστάτες με κοκκινόμαυρες σημαίες έρχονται για να προασπίσουν τα συμφέροντα μου. Μιλούν κι αυτοί με νούμερα, με ποσοστά και δείκτες. Αλλά τουλάχιστον αυτωνών τα νούμερα τρώγονται. Ο μισθός θα συνεχίσει να πέφτει, και η σύνταξη θα ξαναγίνει εγγυημένη. Δεν έχει σημασία αν θα επιτρέψω να γίνει η Ελλάδα διεθνής πόλος έλξης μεταναστών, ή αν θα επιτρέψω να αποδυναμωθεί ο στρατός, ή αν χάσω όλα μου τα διαπραγματευτικά χαρτιά στην εξωτερική μου πολιτική, αν θα χάσω εδάφη για τα οποία οι παπούδες μου πολέμησαν, αν θα χάσω κυριαρχικά μου δικαιώματα, δεν έχει σημασία πια τίποτα.

Σημασία έχει να πέφτει ο μισθός. Δώσε μου πίσω το μισθό μου και τα δικαιώματα μου και τη σύνταξη μου, και θα το βουλώσω. Δε θα ξαναπώ τίποτα. Αν δεν μου τον δώσεις, θα τα κάνω λαμπόγυαλο για το μισθό, τη σύνταξη, για τις τράπεζες, κατά του ντόπιου και ξένου κεφαλαίου, κατά της πλουτοκρατίας.

Σημαία δεν κρατάω εγώ, γιατί η Ελλάδα μου στάθηκε εχθρός, δεν έκανε για μένα τίποτα. Ούτε και πιστεύω πως είναι δική μου δουλειά να φτιαχτεί μια Ελλάδα σωστή. Μου αρέσει η ιδέα να είχα κι εγώ μια χώρα δυνατή. Μια χώρα που να εφαρμόζονται οι νόμοι. Μια χώρα που να αποτελεί υπόδειγμα εφαρμογής της δημοκρατίας στη σύγχρονη εποχή, μια χώρα που να προάγει τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μουσική, που να εξασφαλίζει μόρφωση, στέγη, δουλειά, διατροφή, υγεία και ασφάλεια στους πολίτες της, μια χώρα που να μην υπάρχουν φτωχοί.

Αλλά αυτή είναι μια δύσκολη αποστολή. Αν θες, ανέλαβε εσύ.


Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

3 σχόλια :

  1. Την νεώτερη Ελλάδα την εφτιαξε το πάθος λίγων πραγματικών πατριωτών, την χειραγώγησε και συνεχίζει το διεθνές κατεστημένο, την συντήρησε ο αμαθής και αγωνιζόμενος για επιβίωση Λαός της και την κατέστρεψαν οι νεώτεροι πολιτικοί της, οι οποίοι στερούνται κάθε ιδανικού και εθνικού
    ενδιαφέροντος.
    Φρόντισαν με κάθε τρόπο να απαξιώσουν τα πάντα, να αποβλακώσουν τον Λαό, έριξαν το μορφωτικό του επίπεδο και τις ηθικές αξίες.
    Τουλάχιστον τώρα μετά από τόσα χρόνια, φάνηκε η γύμνια τους, η αδιαφορία τους για την χώρα και η ανικανότητά τους.
    Ελπίζω ο υγιής τουλάχιστον Ελληνικός Λαός να πράξει τα δέοντα και να τους στείλει στον αγύριστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδη οι Ελληνες ειναι αναξιοι να χειριστουν τα του εθνους θα αναλαβει ο Θεος να τα ρυθμισει, γιατι εμεις θα το βουλιαξουμε...[γεροντας Παισιος]

    Πρεπει η Ελλαδα να προσεξει πολυ μη κανει θανασιμο λαθος και ψηφισει αθεα κομματα,ειναι δυνατον ο Θεος να μας βοηθησει αμα κατεδαφιζουμε την Ορθοδοξια με την οποια απελευθερωθηκαμε και πορευτηκαμε μεχρι τωρα;Και οπως πανε τα πραγματα θα χρειαστουμε και παλι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τη βοηθεια Του.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βλέπετε τι γίνεται.....
    Ακόμη και τώρα την ύστατη στιγμή, όλοι οι επίδοξοι ντόπιοι κυβερνήτες μας, τσακώνονται δήθεν και κοκορομαχούν !!!
    Με τις παπαριές τους, πολώνουν και μπερδέυουν όλο και περισσότερο τον Λαό μας... και βασικά λύση δεν φαίνεται στον ορίζοντα...
    Φυσικά υπάρχουν και οι έξωθι συνεχείς εκβιασμοί και τρομοκρατία, που χειροτερεύει τα πράγματα.
    Η πλήρης διάλυση που επέφερε σε χρόνο μηδέν ο αρχιπροδότης ΓΑΠ και το τσίρκο του και συνέχισε ο άλλος γελοίος ο Αντωνάκης με τον δοτό Παπαδήμο και τους γκαουλάιτερς Ραιχενμπαχ, Φούχτελ και τους τροικανούς, είναι ασύληπτη !!!
    Τι χώρα είμαστε τελικά....ούτε καν της πλάκας!
    Κανονικά προ καιρού έπρεπε να τους έχουμε κρεμάσει όλους...
    Παραταύτα όλα τα τομάρια επιχειρούν να επανεκλεγούν... και να μας ξανασώσουν...
    Όλες τους οι κινήσεις είναι μισελληνικές και αποσκοπούν στην εξαφάνιση του Λαού μας.
    Αντί τουλάχιστον να συναισθανθούν την επερχόμενη άπόλυτη φρίκη και να καθήσουν ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να συνεργασθούν και να βρούν την καλύτερη λύση για την Έλλάδα, συνεχίζουν οκαθένας το βιολί τους.
    Φτάσαμε στο τέλος....
    Η επανάσταση πλέον είναι το επόμενο στάδιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]