Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Χαρὰ Νικοπούλου: Ἑλλάδα εἶμαι δημιούργημά σου


Μια "διαφορετική" Ελληνίδα!
(κορυφαίο κείμενο, της αξιόλογης Χαράς Νικοπούλου)

Ἑλλάδα εἶμαι δημιούργημά σου. Μοῦ εἶπες πὼς εἶμαι τυχερή, γιατί δὲν γνώρισα τὴ Xούντα... Μὰ μὲ ὑποχρέωσες νὰ ζῶ σὲ μία δημοκρατία ποὺ τὴ χούντα τῆς κρατοῦσαν καλὰ οἱ δημοκράτες πολιτικοί της. Μοῦ ἔμαθες τὰ πρῶτα Ἑλληνικά, με δασεῖες-περισπωμένες,... μὰ πρὶν καλὰ-καλὰ τὰ μάθω τὰ κατήργησες. Ενῶ ἤμουν Δευτέρα δημοτικοῦ... Μὲ ἕντυσες μὲ μπλὲ ποδιά... αὐτὴ γιὰ τὸ σχολεῖο μὲ τ' ἄσπρο γιακαδάκι... κι ὅταν ἄρχισε νὰ μοῦ ἀρέσει τὴν κατήργησες. Πάντα γιὰ τὸ καλό μου, χωρὶς νὰ μὲ ρωτήσεις... Μὲ ἔμαθες νὰ λέω τὸν ἐθνικὸ ὕμνο καὶ πλήρωνες δασκάλους γιὰ νὰ μὲ μάθουν πὼς τιμιότερον ἁπάντων ἐστι ἡ πατρίς. Μὰ σὰν μεγάλωσα....

....ἄφησες τὴ σημαία νὰ χαθεῖ στὸν βράχο τῶν Ἰμίων...

Μὲ ἔβαλες νὰ μάθω ἱστορία γιὰ νὰ μπῶ στὸ πανεπιστήμιο καὶ ἀρχαία ἑλληνικά. Μὰ σήμερά μου λὲς πὼς ἡ Μακεδονία εἶναι τὰ Σκόπια καὶ ἡ Θράκη μᾶς Τουρκία... Σὰν ἔγινα ἔφηβη μὲ ἔβαλες νὰ δῶ τὸν Λάλα ἁλυσοδεμένο νὰ χάνει τὴ ζωή του γιὰ ἐσένα... Καὶ σήμερα ἐσὺ δίνεις ἰθαγένεια στὸν κάθε ἀλλοδαπὸ μὰ ὄχι στὸν Ἕλληνα τὸν σταυρό... γιὰ φαντάσου...
Μοῦ δίδαξες σὰν ἥρωα καὶ ἐθνάρχη τὸν Βενιζέλο... μὰ σὰν ἔγινα δασκάλα τὸν βρῆκα νὰ προδίδει ἐσένα Ἕλληνα ...θυμᾶσαι τὸν Γενάρη τοῦ 34...ἐκεῖ στὴ Σουηδία... προτείνει γιὰ τὸ Νόμπελ τῆς Εἰρήνης τὸν σφαγέα τῶν προγονῶν μου Κεμάλ...!!!
Μοῦ ζήτησες νὰ ἔχω κριτικὴ σκέψη... μὰ ἔκοψες τὴν ἔκθεση ὡς μάθημα καὶ λογοκρίνεις τὴ σκέψη μου... Βλέπεις ἐγὼ γιὰ ἐσένα εἶμαι ἀκραία...
Μοῦ ἔμαθες στὸ σχολεῖο πὼς πρέπει νὰ ὑπάρχει ἀξιοκρατία κι ὅταν σου ζήτησα νὰ μὲ ἀφήσεις στοῦ χάρτη τὴν πινέζα... ἐκεῖ στὸ Δέρειο... κι ὄχι στὸ Κολωνάκι... μὲ ἀνάγκασες νὰ βάλω μέσο τὸν πατέρα μου γιὰ νὰ μὴ μὲ διώξεις ἀπὸ ἐκεῖ...
Μοῦ ἔμαθες προσευχή... μὰ τώρα πιὰ μόνο γιὰ Χριστὸ δὲ θὲς νὰ μοῦ μιλήσεις.. Σοὺ ζήτησα νὰ πάω στὴν πρώτη τὴ γραμμὴ καὶ μ' ἄφησες μονάχη... Μοῦ ἔμαθες ὅμως καλὰ πὼς...

τὸ Προξενεῖο κι ὄχι ἐσὺ εἶναι ἐκεῖ καὶ ἔχει ὄνομα... ἐ;. Ἰλμή. ἐ;. Ἀπτουραχήμ..ἐ;... Ἀλή..ἐ;. Μουαρέμ. ἐ;...
Μοῦ ζήτησες νὰ ἐργάζομαι σκληρά... γιὰ ἐθελοντισμὸ μιλοῦσες... μὰ ὅταν τὸ 'κανα κι αὐτὸ ἔστειλες τοὺς ''δραγουμάνους'' νὰ μοῦ ποῦν πὼς δὲ θέλουν νὰ κάνω ἐπιπλέον μαθήματα στὰ πομακόπουλα γιατί σὲ ἐνοχλεῖ... τὰ παίρνω βλέπεις ἀπὸ τὴν ἀγκαλιὰ τοῦ Προξενείου... Καὶ ἐγώ... ἐγὼ μεγάλωνα μέσα σὲ μία ἀντίφαση... στὸ μαῦρο καὶ τὸ ἄσπρο... Μὰ χθὲς βρέθηκα κάτω στὸ ὑπόγειο τοῦ σχολείου... σὲ εἶδα ἐκεῖ κάτω Ἑλλάδα... ἤσουν ἐκεῖ... πίσω ἀπ' τὶς κουτές. σκονισμένη... κοιτῶ τὸ ἄγαλμα τοῦ Ἀλέξανδρου ἀραχνιασμένο... μόνο ἐγὼ καὶ ἐσύ...ἡ προτομὴ τοῦ μέγα Ἀλέξανδρου...

Δάκρυσα... πόνεσα...μὰ σὲ ἄκουσα Ἑλλάδα ἀπ' τὴ φωνή του... ''Ποιὸς εἶναι ἐθνάρχης'' μὲ ρωτᾶ...''ὁ Βενιζέλος;.. ποιὸς ἀγωνίζεται σκληρά... ὁ Γιῶργος ἀπ' τὰ ξένα;

Γιὰ σκέψου ἐσὺ δασκάλα... μὲ ξαναρωτᾶ... ἂν τώρα ἐδῶ μέσα, ἀπὸ τὴν πόρτα ἔμπαινε καὶ ἐρχόταν κι ὁ Κολοκοτρώνης... καὶ μᾶς ρωτοῦσες καὶ τοὺς δύο ποιὸ μέρος τῆς Ἑλλάδας θὰ θυσιάζαμε στὸ χθὲς γιὰ χάρη τῆς εἰρήνης... Μακεδονία ἢ Ἤπειρο... Θράκη ἢ τὸ Αἰγαῖο...


Ἀναλογίσου ἐσὺ δασκάλα... θὰ τὸ σκεφτόμασταν πολύ; Τί νὰ διαπραγματευτῶ... τὴ γῆ μου ἢ τὸ νερό μου;... μὰ ἐσὺ δασκάλα δίδαξες ἐκεῖνον ὡς ἐθνάρχη... καὶ ὄχι ἐμᾶς ...ἐμᾶς κλειδώνεις στὰ ''μπουντρούμια''...
Ἑλλάδα μὲς στὶς ἀντιφάσεις σου... ξεχνᾶς τὰ σύνορά σου καὶ τὸν ἐχθρὸ ποτίζεις ἐδῶ μέσα... προδότες ἑλληνόφωνοι... διαλέξτε ἐπιτέλους τὸν Λεωνίδα ἀρχηγό...ἢ μήπως ἐφιάλτη;... κι ἱστορία θὰ φερθεῖ ἀνάλογα εἰς τὸν καθένα...

Γέμισαν τάφοι μὲ κορμιὰ πιλότων... γιατί ἔχουμε εἰρήνη!!! Γέμισε καὶ ἡ βουλὴ ἑλληνόφωνους ἀπ' τὴν ἑλληνοτουρκικὴ φιλία...

Φτάνει, δὲ θέλω πιὰ νὰ ἀκούω τὴ φωνή σας ...γιατί πιστεύω στὸ ἔθνος μου κι ὄχι στὸ ''nation'' ποὺ θὰ 'λεγε καὶ ὁ ''μέγας'' ὁ Γιωργάκης... τὸ ἔθνος εἶναι ἑλληνικό, εἶναι ἦθος καὶ ἔθος ρωμιοσύνης... τὸ ''nation'' εἶναι ἡ ''φύση'' του... ἐκ γενετῆς προδότης...

Κι' ἂν ὅλα αὐτὰ δὲ σ' ἄρεσαν ''λόγιε'', ''πολιτικὲ'' δημοκρατίας, νὰ τὸ θυμᾶσαι ...
εἶμαι δημιούργημα τῆς πιὸ παράλογης... δικῆς σου ἀναρχίας..

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

6 σχόλια :

  1. Ακούσαμε τότε την Χαρά να εκφωνεί αυτό το κείμενο και ανατριχιάσαμε. Είναι κάτι παραπάνω από ομιλία. Είναι μια διαθήκη και μια παρηγοριά, ανάμεσα σε αυτή την ασχήμια του έντυπου "τίποτα" που μας βομβαρδίζουν καθημερινά, ανάμεσα στις πονηρές δηλώσεις-μανούβρες των άθλιων πολιτικών που δεν τους αξίζει καν ο χαρακτηρισμός του "Έλληνα".

    Όποιος έχει αυτιά ας ακούσει. Υπάρχουν ακόμα Έλληνες και Ελληνίδες με ψυχή για να μας εμπνέουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γι’ αυτόν τον λόγο δεν υπάρχει ούτε ΈΝΑ άγαλμα του Αλέξανδρου στην πρωτεύουσα της.
    Ενοχλεί τους Εβραίους της Αθήνας ένα τέτοιο άγαλμα. ενοχλεί τους Μακκαβαίους του Παλαιού Ψυχικού.

    Δεν μπορούν να κάνουν χαρούμενη Χανουκά υπό την σκιά του. Δεν μπορούν να απολαυσουν το δώρο του Βενιζέλου υπό την απειλή του Αλέξανδρου.

    Γι’αυτόν τον λόγο έχουν γεμίσει τα πάρκα και τις πλατειές με αγάλματα μόνον του Βενιζέλου.

    Ο Βενιζέλος καθημερινά προστατεύεται από τους επιγόνους του, οι οποιοι εξακολουθούν να ελέγχουν τα πάντα, αυτοί που μαζί με τους υπόλοιπους Εβραίους, ελέγχουν απόλυτα τα πρόσωπα που μονοπωλούν την εξουσία στην Ελλάδα.

    Αυτοί που αντιλαμβάνονται την Ελλάδα σαν ιδιοκτησία τους.
    Αυτοί, που, για ο,τι κι αν συμβεί , τρέχουν να ενημερώσουν τους Άγγλους, για να τιμωρήσουν.{τρέχουν} ..τρόπος του λεγειν,αν σκεφτεί κάποιος ότι το σπίτι του Βενιζέλου είναι μεσοτοιχία με την πρεσβεία της Βρετάνιας και ανήκει σ’ αυτήν.

    Είναι τόσο ασύλληπτο το μέγεθος της προδοσίας του, που δεν μπορεί κανείς να το περιγράψει με την ακρίβεια που απαιτεί η κατανόηση του.
    Αυτό δεν μπορεί να περιγράφει με λόγια παρά μόνον με αντιπαραβολή όμοιων καταστάσεων… ….. …. ….. ……….

    ---------------------------------------------
    Αρμαγεδών- Παναγιώτης Τραϊανού
    Εβραίοι κα Βαλκάνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Ίδιος ο Χριστός σταυρώθηκε, επειδή μιλούσε για τον "παγκόσμιο" άνθρωπο.

    Σταυρώθηκε, γιατί δεν "συνέφερε" το εβραϊκό έθνος. Δεν συνέφερε εκείνους που "άρμεγαν" εκείνο το έθνος και έβλεπαν ότι ο διεθνισμός και το "όραμα" του Χριστού θα τους στερούσε τα πιο πιστά τους θύματα-"πελάτες".

    Αυτό το "όνειρο", όπως συνέβαινε πάντα με τα ανθρώπινα "όνειρα", σήμερα βρίσκεται στα χέρια των ανθρωποειδών.

    Ξαφνικά αυτά τα ανθρωποειδή άρχισαν να "μιλάνε" σαν τον Χριστό, τον Σωκράτη ή τον Πλάτωνα.

    Προφανώς άλλαξαν κάποια δεδομένα και συμφέρει πλέον να το οικειοποιηθούν.
    Οι ίδιοι άθλιοι, που κάποτε σκότωναν και βασάνιζαν τους ονειροπόλους διεθνι-στές, σήμερα παρουσιάζονται οι ίδιοι ως τέτοιοι.
    Τι έγινε και προέκυψε αυτή η αλλαγή;

    Ό,τι γινόταν πάντα. Οι άθλιοι προσπαθούν και αυτό το "όνειρο" να το κεφαλαιοποιήσουν, προκειμένου να γίνουν απλά πλουσιό¬τεροι και ισχυρότεροι.
    Τι σημαίνει αυτό που λέμε;
    Το εξής απλό.
    Ό,τι "μεγάλο και ωραίο" ακούμε σήμερα περί διεθνισμού είναι επικίνδυνο, γιατί απλούστατα οι ισχυροί πάνε να το εκμεταλλευτούν εις βάρος των ανθρώπων.

    Είναι επικίνδυνο, γιατί ακόμα και το πιο "ωραίο" γίνεται άσχημο, όταν στηρίζεται σε λανθασμένη βάση. Είναι επικίνδυνο όταν πέφτει στα χέρια των πονηρών και των αθλίων.

    Είναι επικίνδυνο το "ωραίο", όταν γίνεται εμπόρευμα και κάποιοι επιθυμούν κέρδη από αυτό.

    ---------------------------------------
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΑΙΑΝΟΥ
    Eam b
    "ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ"
    "Μειονοτικό".
    Το μέγα πρόβλημα της Νέας Εποχής.
    Είναι θέμα χρόνου η ανθρωπότητα να μπει σε περιπέτειες.
    Ποιος θα μας "σώσει";
    …Οι Εβραίοι, που βρίσκονται πίσω από όλες τις "ευαίσθητες" και φιλομετανα¬στευτικές "μη κυβερνητικές" οργανώσεις.
    …Το δικό τους Ισραήλ θα "σώσει" τον κόσμο.
    Θέλουν οι επαγγελματίες "ευαίσθητοι" και "κλάψες" ν’ ακολου¬θή¬σου¬με την ισραηλινή αντιμειονοτική πολιτική απέναντι στο κορυφαίο πρόβλημα αυτήν τη στιγμή στον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι άλλο πράγμα οι ιδιοκτήτες να θέλουν να γίνουν "πολίτες της γειτονιάς" και άλλο πράγμα να φωνάζουν για το ίδιο πράγμα οι γύφτοι.

    Γιατί;
    Γιατί οι μεν πρώτοι αναγκαστικά είναι ευθυγραμ-μισμένοι μεταξύ τους σ' ό,τι αφορά τις ανάγκες τους και τους φόβους τους, ενώ οι δεύτεροι το κάνουν εκ του πονηρού.

    Οι νοικοκυραίοι, όταν παύουν ν' ασχολούνται αποκλειστικά με τα του οίκου τους, γίνονται χρήσιμοι.
    Επειδή ακριβώς διαθέτουν οίκους, γνωρίζουν τα όρια που πρέπει να περιοριστεί ο "διεθνισμός" τους.

    Δεν τρυπώνουν στα σπίτια των γειτόνων, γιατί έχουν και οι ίδιοι σπίτια, που απειλούνται από αυτού του είδους τις πρακτικές.

    Δεν μιλάνε για άνευ όρων κατάργηση των "κλειδαριών", γιατί και οι ίδιοι χρησιμοποιούν "κλειδαριές" στις εξώπορτές τους.

    Το "όνειρό" τους δηλαδή είναι απόλυτα ορισμένο και κινείται πάνω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο.

    Το επίπεδο, που διασφαλίζει τα βασικά αγαθά στα παιδιά τους.

    Όταν το ίδιο "όνειρο" πέφτει στα χέρια των γύφτων, τα πράγματα δεν είναι ασφαλή.

    Τα επιχειρήματα μπορεί ν' ακούγονται τα ίδια, αλλά τα αποτελέσματα είναι διαφορετικά.

    Όταν οι γύφτοι φωνάζουν ότι είναι "πολίτες της γειτονιάς" είναι επικίνδυνοι.
    Γιατί;
    Γιατί σπίτια δεν έχουν και προσπαθούν να τρυπώσουν στα σπίτια των άλλων. Προσπαθούν να εκμεταλλευτούν αυτά που με κόπο και θυσία έφτιαξαν κάποιοι άλλοι.
    Μη έχοντας προσπαθήσει για το παραμικρό, δεν εκτιμούν το παραμικρό. Στόχος τους είναι να "τρυπώσουν" στα σπίτια των νοικοκυραίων, για να μπορούν να τρώνε από τα "ψυγεία" τους και να κοιμούνται στα "κρεβάτια" τους.
    Έχουν μόνο κέρδος από το "όνειρο" εν αντιθέσει προς τους "νοικοκυραίους", που για το ίδιο "όνειρο" πρέπει να "πληρώσουν".

    "Πληρώνει" ο νοικοκύρης, όταν στο όνομα της κοινωνικής δικαιοσύνης πρέπει να αυτοπεριοριστεί.
    "Πληρώνει", γιατί αναγκαστικά πρέπει ν' αφήσει "χώρο", για να επιβιώσουν πιο άνετα και οι υπό¬λοιποι.
    Πρέπει ν' απεμπολήσει δικαιώματα που κέρδισαν με αίμα οι πρόγονοί του και του τα κληροδότησαν.

    Πρέπει ν' αφήσει στο κοινό "τραπέζι" κέρδη και προνόμια που μέχρι τότε απολάμβανε μόνος του.

    Ο γύφτος στο όνομα της κοινωνικής δικαιοσύνης τι έχει να προσφέρει σ' αυτό το κοινό "τραπέζι";
    Τίποτε απολύτως.

    Μόνον παίρνει από αυτό, εφόσον δεν έχει να δώσει τίποτε.

    Αυτό γίνεται σήμερα με το "όνειρο" του διεθνισμού. Αυτοί οι οποίοι τον πρεσβεύουν είναι οι "γύφτοι".

    ==================================================
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΑΙΑΝΟΥ
    Eam b
    "ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ"
    "Μειονοτικό".
    Το μέγα πρόβλημα της Νέας Εποχής.
    Είναι θέμα χρόνου η ανθρωπότητα να μπει σε περιπέτειες.
    Ποιος θα μας "σώσει";
    …Οι Εβραίοι, που βρίσκονται πίσω από όλες τις "ευαίσθητες" και φιλομετανα¬στευτικές "μη κυβερνητικές" οργανώσεις.
    …Το δικό τους Ισραήλ θα "σώσει" τον κόσμο.
    Θέλουν οι επαγγελματίες "ευαίσθητοι" και "κλάψες" ν’ ακολου¬θή¬σου¬με την ισραηλινή αντιμειονοτική πολιτική απέναντι στο κορυφαίο πρόβλημα αυτήν τη στιγμή στον κόσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάτι δεν ταιριάζει στην περιγραφή. Δεν είναι "αυτοί" η Ελλάδα, εμείς είμαστε. Δεν είμαστε δημιούργημα της Ελλάδας, είμαστε τερατογενέσεις - αποτελέσματα βιασμού της Ελλάδας από τον καπιταλισμό. Αν ίσως έχουμε φιλότιμο, μια μέρα θα εκδικηθούμε το βιαστή της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η κυρια Χαρα,μας δινει χαρα.
    δεν μπορει,θα φοραει τη βερα στο δεξι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]