Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Γεννήθηκαν για την... καταστροφή


Πέρυσι , τέτοιες μέρες, από αυτό το βήμα πάλι γράφαμε για το κατάντημα του εκπαιδευτικού συστήματός μας που επιβραβεύει το απόλυτο μηδέν, αφού με τις “πρωτοποριακές” εκπαιδευτικές εφαρμογές, οι τρεις κυρίες της εθνικής μας καταστροφής (φωτό), κατάφεραν να εισάγουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητές που έγραψαν μηδέν και στα έξι μαθήματα των πανελληνίων εξετάσεων!!! Βέβαια μην ξεχνάμε και την καταλυτική συμβολή και του τότε υφυπουργού Παιδείας κ. Πανάρετου..

Φέτος για άλλη μια χρονιά κατάφεραν το ακατόρθωτο. Επειδή έτσι αποφάσισαν μια ωραία πρωΐα κι επειδή δεν ήθελαν να εξορθολογίσουν το σύστημα των μετεγγραφών, απλά το κατήργησαν και στην θέση του έβαλαν ένα ακατανόητο σύστημα όπου η κάθε σχολή “κρατάει” θέσεις για φοιτητές ειδικών κατηγοριών που είναι λογικό και κοινωνικά αποδεκτό να δικαιούνται μιας καλύτερης μεταχείρισης (πχ. πολύτεκνοι). Έτσι κατάφεραν μαθητές του 2 και του 3 να εισαχθούν σε σχολές που οι υπόλοιποι συνυποψήφιοί τους εισήχθησαν με 17,5!

Δεν μπορώ να πω θέλει προσπάθεια τόση ισοπέδωση!!!

Εν όψη μιας χρονιάς που αναμένεται χειρότερη από την περσινή, η οποία περσινή χαρακτηριζόταν η χειρότερη μεταπολεμικά, όπου ξέρουμε ήδη ότι θα υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό και βιβλία, βλέπετε και τον ΟΕΔΒ κατήργησαν για να πληρώνουμε ιδιώτες να τυπώνουν τα σχολικά βιβλία και η τρόικα επιβάλει μειώσεις και στην μόρφωση των παιδιών μας, θα έχουμε κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες αλλά και καταλήψεις σχολών από φοιτητές που διαμαρτύρονται για το νομοσχέδιο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και είναι παραπάνω από εμφανές ότι η πάλαι ποτέ Εθνική Παιδεία οδεύει στον όλεθρο.

Η ηγεσία της Άννας Διαμαντοπούλου στο υπουργείο Παιδείας έχει καταστρέψει την δομή και την λειτουργία των σχολείων και γενικά της ελληνικής εκπαίδευσης, δεν λειτουργεί τίποτα σωστά και όλες οι “καινοτομίες” που προσπάθησε να εισάγει έχουν αποτύχει παταγωδώς… Κι όμως συνεχίζει να έχει την στήριξη του πρωθυπουργού.

Τελικά ακολουθεί λάθος πορεία ή αυτήν που πρέπει;

Τόσα χρόνια στην Λέσχη βλέπτε δεν είναι τυχαία…

Αἰέν ἀριστεύειν




Το δράμα δύο εκπαιδευτικών

Κυρία Διαμαντοπούλου,
Η γυναίκα μου και εγώ είμαστε εκπαιδευτικοί. Ζούμε στην Αθήνα και έχουμε δύο παιδιά. Η μεγάλη μου κόρη είναι φοιτήτρια στη Θεσσαλονίκη και το αγόρι μας θα πάει Γ' Γυμνασίου.
Εγώ διορίστηκα πέρσι στις Κυκλάδες και θα παραμείνω εκεί τρία χρόνια - επειδή έτσι απερίσκεπτα αποφασίσατε - και η γυναίκα μου διορίστηκε φέτος στα Δωδεκάνησα και θα παραμείνει και αυτή εκεί τρία ολόκληρα χρόνια.

Νοικιάζουμε τρία σπίτια και συντηρούμε και το σπίτι μας στην Αθήνα.

Αυτό είναι σοσιαλισμός κ. Διαμαντοπούλου ή ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ;

Η συνυπηρέτηση είναι για σας είναι άγνωστη λέξη;

Σε αυτή την περίοδο με μειώσεις μισθών, συνεχείς αυξήσεις των φόρων, έκτακτες εισφορές, τα καύσιμα στα ύψη, αντί να περικόπτουμε τα έξοδα μας εσείς μας αναγκάζετε να είμαστε 4 άτομα σε τρεις διαφορετικές πόλεις και να νοικιάζουμε τρία σπίτια;

Η οικογένεια μας διαλύθηκε. Οι 2 μισθοί μας πάνε σε νοίκια, ρεύματα και θέρμανση.

ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ;

Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβετε;http://www.blogger.com/img/blank.gif

Αναστείλτε την τριετή παραμονή μας στον τόπο διορισμού. Είναι έγκλημα.

Δεν σας το έχει επιβάλλει το μέτρο αυτό η Τρόικα.

Εσείς πήρατε την απόφαση.

Δεν αντέχουμε. Η οικογένειες πρέπει να είναι ενωμένες για να αντιμετωπίσουν τις δύσκολες καταστάσεις που περνάμε.

Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβετε αυτό;

Ζητάμε ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ!

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. Όχι, δεν το καταλαβαίνει αυτό η μάγισσα Φούρκα της λέσχης Μπίλντερμπεργκ. Από τότε που ήταν επίτροπος στην ΕΕ (και πρότεινε να κάνουμε την Αγγλική επίσημη γλώσσα της χώρας) μας είχε δει κάπως αλλιώς. Σαν ένα είδος φτωχής εξωτικής αποικίας που πρέπει να σκύβει το κεφάλι με ευγνωμοσύνη στη μητρόπολή της. Με ένα λαό υποτελή, που πρέπει να σκύβει το κεφάλι, ό,τι κι αν του κάνουν.

    Το γράμμα του εκπαιδευτικού να αναδημοσιευθεί, να το δουν και οι μαθητές για να καταλάβουν τι υπομένουν κάποιοι δάσκαλοί τους για να ασκήσουν το επάγγελμά τους σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]