Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Χάρρυ Κλυνν: "Να ανοίξω μία εφημερίδα να μου δώσεις μερικά μύρια που τα έχω ανάγκη;"

  • "Βγάζω κι εγώ μια εφημερίδα, μπορείς να μου δώσεις κι εμένα 14,5 μύρια που τα έχω ανάγκη;"

Αυτά πόσταρε εξοργισμένος στο twitter του ο Χάρρυ Κλυνν:
"Μιχαλάκη Χρυσοχοΐδη βγάζω κι εγώ μια εφημερίδα την «ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ» που την διαβάζουν περισσότεροι απ’ αυτούς που διαβάζουν τη «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» και τη «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ» μήπως μπορείς να μου δώσεις κι εμένα 14,5 μύρια που τα έχω ανάγκη;
Καλά ρε, δεν ντρέπεστε;"
Λεφτά δεν υπάρχουν για τους απολυμένους και τους εργαζόμενους που δουλεύουν εκ περιτροπής κι εσείς τσοντάρετε 14,5 μύρια στα «αφεντικά» της πείνας που κατάντησαν δυο ιστορικές εφημερίδες της Θεσσαλονίκης ξεφτίλα;

Τι να σας πω ρε Μιχαλάκη…!

Δεν πιστεύω να είσαι και Πόντιος ε;

Γιατί θα φουντάρω από το παράθυρο…


Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

2 σχόλια :

  1. Άρε Ψυχάρα Πόντιε!!Καλά το εντόπισες..Αυτή η μαϊμού σιγά μην είναι Πόντιος...Άλλο όνομα είχε και το άλλαξε..Θα με συλλάβει? Διασπείρω ψευδείς ειδήσεις? 'Οταν ο Κρετίνος διέσπειρε Ψευδέστατες Ειδήσεις ότι << Λεφτά υπάχουν>> ενώ όπως αποκάλυψε η άλλη διεθνούς φήμης Σοσιαλιστική πόρνη, αυτή ντε.. με τον επιστημονικό λόγο περί <> ( στην Μάπα του )ο στρό(σ)κ(τ)αν!! ότι ο Τσολάκογλου ήξερε ότι << Λεφτά δεν Υπάρχουν>> γιατί δεν συνελήφθη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποντιος δεν ειναι, Κοεμτζόγλου λεγεται.

    ΑΖ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]