Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Ξέρετε τι είναι Ελλάδα, ρε κανίβαλλοι;

  • Ελλάδα σημαίνει θυσία χωρίς ανταπόδοση

Μάλιστα! Κάλως τη Ν.Δ. με τις "αξιόπιστες λύσεις της! Ωστε λοιπόν το ΠΑΣΟΚ ευθύνεται μόνον για τη τραγική μας κατάσταση! Για κοίτα ρε παιδί μου,πως δε το είχα σκεφτεί ο άνθρωπος!
Ρε ανθρωπάκια, έχετε καταλάβει τι συμβαίνει ή ζείτε σε άλλο κόσμο;
Έχετε καταλάβει οτι όλοι εσείς, οι "αθάνατοι εθνοπατέρες" μας, είστε ΟΛΟΙ για κρεμάλα στη Πλατεία Συντάγματος, όπως ακριβώς έκανε κι ο Ροβεσπιέρος με τους βασιλικούς το 1789;
ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΥΡΙΟΙ και ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ!
Λίγα είναι τα ψωμιά σας οσφυοκάμπτηδες!
Προσκυνάτε μια ζωή το δοτό αρχηγό σας και δεν έχετε το θάρρος να του πείτε ουτε μια κουβέντα οταν αυτός σπρώχνει τη χώρα στο γκρεμό!
Είστε επαγγελματίες χασομέρηδες, άχρηστοι εντελώς, βολεψάκηδες και αισχροί ηθοποιοί της κοινωνίας!
Βουλευτή Νικολόπουλε, ούτε σε ξέρω ούτε με ξέρεις! Ενα μόνο σου λέω: Οτι εγώ, "Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ", θα πάψω να βρίσκομαι εντός εισαγωγικών και θα βγω εκτός!
Δεν μπορείς πλέον εσύ και η παρέα σου να με κοροιδέψεις!
ΑΡΚΕΤΑ, το κατάλαβες αυτό;
Κι αν έχεις δυό κότσια, ελα να μου απαντήσεις σ' αυτά που σου καταλογίζω!
Πού ήσουν εσύ Νικολόπουλε όταν το πρώην αφεντικό σου έσπρωχνε τη χώρα στο γκρεμό, επιβράβευε με τη στάση του τη διαφθορά και τη σαπίλα, κουκούλωνε ένα-ένα τα σκάνδαλα με το Βατοπαίδι και τη SIEMENS για να μην αναφέρω και τα υπόλοιπα 18 λογω χώρου, όταν κάλυπτε τον κλόουν που άκουγε στο όνομα Αλογοσκούφης σε ό,τι ηλιθιότητα έπραττε, πού ήταν η φωνή σου στη Βουλή;
Τι έκανες για να σταματήσεις το κατήφορο;
Φως και ελπίδα σας ζητήσαμε το 2004 όταν στρογγυλοκαθίσατε στην εξουσία ύστερα από 20βάλε χρόνια, το χειρότερο σκοτάδι μας φέρατε!
Κι όχι μόνον αυτό, μας φορτώσατε και τουτους εδώ τους εγκληματίες με τα Μνημόνια και τα ΔΝΤ, ξεπουλώντας τη πατρίδα ΜΟΥ!
Είστε Ληστές και Προδότες!
Για μένα ξέρεις ρε κανίβαλλε της πολιτικής βρώμας τι σημαίνει Ελλάδα;
Ε; Να σου πώ τι σημαίνει Ελλάδα εγώ που ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ απ' τη φάρα σας!
Ελλάδα σημαίνει το ξερίζωμα του προπαππου μου απ' τη Πέργαμο το 22! Ελλάδα σημαίνει ο τάφος του παππού μου Ανθυπολοχαγού στην Αλβανία με τρία παράσημα Ανδρείας και 3ου Βαθμού κρυοπαγήματα, πρωτού δεχτεί κατάστηθα την οβίδα που τον κομμάτιασε!
Ελλάδα σημαίνει τα δικά μου τραύματα απο τούρκικες σφαίρες, ενα στο μπράτσο κι ένα στο πλευρό, όταν υπηρετούσα επίσης ως Ανθυπολοχαγός στα σύνορα!
Ελλάδα σημαίνει το ότι η δικιά σου φατριά μου στέρησε την επαγγελματική μου σταδιοδρομία όταν, ενώ αρίστευσα στις εξετάσεις του Υπουργείου Εξωτερικών και μάλιστα ως τραυματισθείς εν καιρώ ειρήνης, μου έκλεισαν τη πόρτα για να προσλάβουν τελικά ενα "δικό" τους παιδί!
Και μ' έσπρωξαν στο να φύγω απ τον τόπο μου για να δω μιαν άσπρη μέρα!
Αυτό είναι Ελλάδα για μένα!
Αυτό σημαίνει Ελλάδα για μένα!
Να θυσιάζομαι και να ξανα-θυσιαστώ χωρίς να πάρω σέντσι απ' αυτήν!
Κι αν χρειαστεί θα το ξανακάνω!
Αυτό σημαίνει Ελλάδα για μένα!
Εσύ για πες μας που υπηρέτησες και με ποιές συνθήκες!
Πού δούλευες και τι δουλειά έκανες, με στοιχεία, όχι μπουρδολογίες!
Πείσε με οτι αξίζεις να με εκπροσωπείς στον ιερό Ναό της Δημοκρατίας, που το καταντήσατε άντρο ληστών και διαεφθαρμένων!
Αντε ντε, αν έχεις τα κότσια!
Κι ύστερα, έλα να μου μιλήσεις για τα νέα προγράμματα του κόμματός σου και τις μαγικές λύσεις που έχετε, ως συνήθως, στο τσεπάκι σας!
Μόνο έλα με στοιχεία και αποδείξεις, γιατί θα σε λούσω με χειρότερες εκφράσεις!
Σε περιμένω!

Γιάννης Βούρος
Αυστραλία
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

3 σχόλια :

  1. Οι βουλευτες της ΝΔ καλο θα ειναι να μην κυκλοφορουν οχι μονο για λογους ασφαλειας αλλα και για να μαθουν στην κλεισουρα!Καθε φορα που θα βγαινουν απο τα σπιτια τους θα τρωνε κοτρωνες!!!

    ΓΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. -ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ ? ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 45 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ -ΤΙ ΤΡΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΕΙΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ?ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ? ΚΑΙ ΘΥΜΩΝΑ, ΔΙΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ Η ΓΑΛΑΖΙΑ ΦΑΡΑ ΗΤΑΝ ΑΜΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΟΥΣΕ....ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΟΥΣ ΗΞΕΡΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ .ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΓΕΥΤΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ. ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΒΑΖΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΝΤΟΡΒΑ, ΕΚΕΙΝΟΙ ΛΟΥΦΑΖΑΝ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΝ ,ΕΚΕΙΝΟΣ ΒΑΣΤΑΓΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ , ΕΚΕΙΝΟΙ ΓΕΜΙΖΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΘΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ 67 ΕΤΩΝ, ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΩ ΟΛΟΥΣ .ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΑΣ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΑΔΙΑΦΙΛΟΝΙΚΗΤΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΟΥ ΑΛΗΤΗ ΑΝΤΡΕΑ... ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ,ΑΠΕΚΤΕΙΣΑΝ ΝΤΟΚΤΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΗ.ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΕΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΣΤΕΡΣ ...ΠΗΓΑΙΝΟΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΒΡΟΧΗ. ΦΤΥΣΤΕ ΤΟΥΣ .ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ. -ΕΛΛΗΝΙΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λέγκω (Ελλάδα)
    Μουσική/Στίχοι: Μαρκόπουλος Γιάννης
    ΑΞΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ-ΚΡΥΒΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
    Στην κυρά μάνα μας μη δίνετε βοήθεια
    ούτε μαγκούρα στο προσκέφαλο σιμά
    γιατί θα δέρνει κάθε μέρα τα παιδιά της
    κι όταν μιλάω θα με λέει αληταρά
    Κι αν δέρνει κάθε που γουστάρει τα παιδιά της
    θα καταντήσουνε εμπόροι δουλικοί
    Τα νιάτα χάνονται στα βρώμικα σοκάκια
    για να μετρήσουνε το μπόι τους στη γη
    Λένγκω, Λένγκω, Λένγκω, Λένγκω, πάψε να με κυβερνάς
    Λένγκω, Λένγκω, Λένγκω, Λένγκω, πάψε να με τυραννάς

    Κι αν θέλω τώρα να ακούγεται η φωνή μου
    με πιάνει τρόμος από ίσκιους μακρινούς
    Χρυσάφι μοιάζει η συντροφιά σου στη ζωή μου
    κι η ομορφιά σου μου γιατρεύει τους καημούς
    Ρε μπάρμπα κάτσε να μάς πεις μια ιστορία
    πώς ήταν τότες η μανούλα μας παλιά
    Έπεφτε ξύλο σα γινόταν φασαρία
    ή σάς νανούριζε με χάδια και φιλιά
    Λένγκω, Λένγκω, Λένγκω, Λένγκω, μου σπαράζεις τη καρδιά
    Λένγκω, Λένγκω, Λένγκω, Λένγκω, μου πληγώνεις τη χαρά

    Κι ο μπάρμπας τότε σοβαρεύτηκε λιγάκι
    την κούτρα ξύνει και παράγγειλε καφέ
    Μητέρα, είπε, ήταν ένα κοριτσάκι
    που ορφανό μάζευε άνθη σε μπαξέ
    Τα άνθη στόλιζαν τ αγέρωχο κεφάλι
    μα όταν κοιμόταν πάλι πέφτανε στη γη
    κι από τα λούλουδα που ο χάρος είχε βάλει
    εμένα κράτησε να βλέπω τη ζωή
    Λένγκω, Λένγκω, Λένγκω, Λένγκω, μου χεις φάει την ψυχή
    Λένγκω, Λένγκω, Λένγκω, φίλοι θα βρεθούμε όλοι μαζί

    Αυτή παιδιά μου ήταν τότες η μανούλα
    ο κήπος ύστερα εγέμισε ληστές
    Το κοριτσάκι μας το ντύσανε γριούλα
    κι απ τα κουρέλια του φαινότανε οι πληγές
    Κι αν μάς χτυπάει με μανία και φωνάζει
    την βάζουν άλλοι με συμφέροντα πολλά
    Το όνειρο που φεύγει την τρομάζει
    ν αναζητάει μια χαμένη ελευθεριά

    Λένγκω, Λένγκω, Λένγκω, μάνα στο καμίνι της φωτιάς
    Λένγκω, Λένγκω, Λένγκω, μάνα πες μας πάλι τι ζητάς

    Η ΑΓΑΠΗ ΘΕΛΕΙ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]