Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Ιδεολογική αντίσταση στους άρχοντες εθνομηδενιστές

  • Του Παναγιώτη Ν. Κρητικού*
Παράλληλα με τη μαστίζουσα την χώρα οικονομική κρίση, ζει ο τόπος ηθική, κοινωνική και σε υπολανθάνουσα μορφή εθνική κρίση. Η τελευταία, έχει αρχίσει προ πολλού, είναι κατευθυνόμενη και έχει υπονομευτικό χαρακτήρα για όλες εκείνες τις σταθερές ιστορικές και πολιτιστικές αξίες που προσδιορίζουν και ορίζουν τα εθνικά χαρακτηριστικά του λαού μας.

Η κρίση αυτή υπονομεύει συστηματικά την ιστορική αποδόμηση του λαού μας και την εθνική του συνέχεια. Φορέας αυτής της κρίσης είναι συγκεκριμένος μηχανισμός. Ιδεολογικό περιεχόμενο του μηχανισμού αυτού είναι ο εθνομηδενισμός. Ένα πλέγμα δήθεν νεοτερικών σκέψεων διακλαδώνονται μεθοδικά στα νευραλγικά σημεία του συστήματος (επικοινωνίας, εκπαίδευσης και πολιτισμού). Κοινή συνισταμένη αυτών των νεοτερικών δυνάμεων η αρνητική θεώρηση της ελληνικής ιστορίας, δηλαδή η αμφισβήτησή της, όπως αυτή εξελίχθηκε στην πορεία των αιώνων όχι μόνο μέσα από τους απελευθερωτικούς αγώνες του έθνους αλλά και μέσα από τα πνευματικά και πολιτιστικά του δημιουργήματα τα οποία εκφράζονται αναλλοίωτα και αυθεντικά με ομοιόμορφο τρόπο.

Αυτή η συστηματική ιδεολογική αποδόμηση του έθνους, αυτή η δήθεν νεοτερική σκέψη εκπορεύεται από εξωελληνικά κέντρα τα οποία στο όνομα της ισοπεδωτικής παγκοσμιοποίησης κατά των εθνών-κρατών με σκοπό την υποταγή τους σε ένα και μοναδικό έθνος-κράτος και μάλιστα περιούσιο, βρίσκουν εμπόδιο την εθνική συνείδηση, τη γλώσσα, την ιστορική αυτοσυνειδησία, καθώς και τον έσωθεν και με ιστορικό βάθος αυτοπροσδιορισμό τους. Είναι γνωστό, δεν το κρύβουν άλλωστε, από πού εκπορεύονται αυτές οι αντιλήψεις. Εκπορεύονται από το Ίδρυμα Soros, από τη θεωρία Κίσινγκερ σε ό,τι αφορά τη γλώσσα κ.α. Μήτρα «επιστημονικής» επεξεργασίας και εξειδίκευσης αυτών των αποδομητικών για το έθνος και το λαό αντιλήψεων για την εγχώρια πρακτική εφαρμογή, το γνωστό ΕΛΙΑΜΕΠ, το οποίο, φρονούμε ότι από δήθεν σύμβουλος της Πολιτείας, έχει εκτραπεί της αποστολής του και καθ’ υπέρβασιν του Συντάγματος σε ό,τι αφορά τα εθνικά θέματα έχει εξελιχθεί σε σταθερό εκφραστή ενδοτικής πολιτικής.

Αιχμές αυτής της συστηματικής αποδόμησης είχαμε τα τελευταία χρόνια: Με το γνωστό βιβλίο της ιστορίας περί «συνωστισμού» της κ. Ρεπούση, την «εξειδικευμένη» και σε βάρος των εθνικών μας συμφερόντων εκπαιδευτική, πολιτική της εξαναγκασθείσης σε παραίτηση κ. Θ.Δραγώνα, ως και το γνωστό βιβλίο για το τι είναι η πατρίδα μας. Εδώ, πρέπει να επισημανθεί η κατά παράβαση του άρθρου 16 παρ.2 του Συντάγματος ασκούμενη εκπαιδευτική πολιτική εκ μέρους της πολιτείας. Η εν λόγω διάταξη λέει τα εξής: «Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησής και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες». Ερωτάται καλόπιστα έχει εφαρμογή αυτή η διάταξη στην ασκούμενη εκπαιδευτική πολιτική;

Η εκπαιδευτική πολιτική του Υπουργείου (Εθνικής) Παιδείας (και Θρησκευμάτων) και, όπως τονίστηκε προηγουμένως, η με κάθε μέσο, (κυρίως αρθρογραφία και μελέτες) του ΕΛΙΑΜΕΠ, ενδοτική πολιτική απέναντι στην Τουρκία σε ό,τι αφορά το Αιγαίο και τις σχέσεις μας με την γείτονα. Δεν πρέπει επίσης να αποσιωπηθεί ο ρόλος του γνωστού CDRSEE, του δήθεν Κέντρου για τη Δημοκρατία και την Συμφιλίωση των λαών της Ανατολικής Ευρώπης με την γνωστή τετράτομη διαστρεβλωτική για την Ελλάδα ιστορία του στο οποίο ενεργό συμμετοχή είχαν ο γνωστός Νίμιτς αλλά και ο Ρίτσαρντ Σίφτερ.

Τον τελευταίο καιρό, η κορύφωση αυτής της εθνομηδενιστικής προπαγάνδας ήρθε με το γνωστό «1821» η γέννηση ενός Έθνους, στρεβλωτικό και παραμορφωτικό σίριαλ της ιστορίας, το οποίο αμφισβητεί την αδιάσπαστη εθνική συνέχεια του λαού από την αρχαιότητα και καθόλη τη διάρκεια της ταραχώδους ιστορικής του πορείας. Οι αποδομητές ανακάλυψαν τη δημιουργία του ελληνικού έθνους μόλις το 1821. Οι όψιμοι ακυρωτές της ιστορίας σκοπίμως αγνόησαν τα ομηρικά έπη, την κλασική αρχαιότητα, την ελληνιστική εποχή, τη βυζαντινή περίοδο με κυρίαρχα χαρακτηριστικά την ελληνική γλώσσα και διοίκηση, τα πατερικά κείμενα, καθώς και τις μετά την Άλωση της Πόλης απελευθερωτικές εξεγέρσεις των Ελλήνων.

Δεν πληροφορήθηκαν οι συντελεστές της «Βερεμιάδας» - έτσι θα καταγραφεί το σίριαλ «1821», ότι το έτος 1525, ο Ιανός Λάσκαρις, ο οποίος με σύσταση και προτροπή του Πάπα Κλήμη του Ζ΄, παρουσιάζεται ενώπιον του Αυτοκράτορα Καρόλου του Ε΄ της Γερμανίας και αφού αυτοπροσδιορίζεται ως «προύχων Έλληνας ευγενής και γνώστης των πραγμάτων της Ανατολής» του ζητεί να βοηθήσει στην απελευθέρωση της Ελλάδας λέγοντας επακριβώς τα κάτωθι:

«Ό,τι λέω στην υψηλότητά σας, το λέω όχι μόνο στο όνομα αυτού που με έστειλε (σ.σ. δηλαδή του Πάπα Κλήμη του Ζ) αλλά –μη σας φανεί παράδοξο- και στο όνομα της αρχαίας Ελλάδας, η οποία με στέλνει να σας καθικετεύσω, Μεγαλειότατε, να την λυπηθείτε.
Και λέγοντας αρχαία Ελλάδα, εννοώ ότι μιλάω για τους μεγάλους άνδρες που ανέδειξε, και οι οποίοι εξημέρωσαν και εξωράισαν τον κόσμο με κάθε αρετή και σοφία. Τέτοιοι είναι οι ήρωες Ηρακλής, Θησέας, Ιάσονας και άλλοι όμοιοί τους, οι μεγάλοι στρατηγοί και πολιτικοί Θεμιστοκλής, Αριστείδης, Επαμεινώνδας, οι βασιλιάδες Αγησίλαος, Φίλιππος και Αλέξανδρος, οι πρώτοι συγγραφείς της ανθρώπινης επιστήμης, ποιητές και ιστορικοί, κι εκείνοι που αποταμίευσαν τις ενάρετες πράξεις των ηγεμόνων, Όμηρος, Πίνδαρος, Ησίοδος, Ξενοφώντας, Θουκυδίδης, Πλούταρχος, οι ερευνητές της φύσης και ερευνητές των θείων και ανθρώπινων Πλάτωνας, Αριστοτέλης και πολλοί άλλοι όμοιοί τους, οι μαθηματικοί και γεωγράφοι Ίππαρχος, Στράβωνας, Πτολεμαίος, οι γιατροί συγγραφείς Ιπποκράτης και Γαληνός, ο χορός των θεολόγων, ο Μέγας Βασίλειος, Γρηγόριος ο Θεολόγος, Ιωάννης ο Χρυσόστομος, και πλήθος άλλοι που διέπρεψαν σε όλους τους κλάδους της γνώσης και της επιστήμης. Οι Έλληνες εισήγαγαν τις γνώσεις και τις επιστήμες και δίδαξαν και τα άλλα έθνη, και ιδίως τους κατοίκους της Ευρώπης, όπως Ιταλούς, Γερμανούς, Ισπανούς, Γάλλους και άλλους. Όλοι αυτοί οι Έλληνες έδωσαν τους νόμους, τη θρησκεία και τα ήθη, που ολοκληρώνουν τους ανθρώπους»
(Ιστορία της Τουρκοκρατούμενης Ελλάδας, Τόμος Α, σελίδα 118 , Εκδόσεις Α.Α. Λιβάνη).


Αυτό το καταλυτικό κατά της αμφισβήτησης της εθνικής συνέχειας των Ελλήνων, δεν το είδαν οι αποδομητές;

Αυτή η ενορχηστρωμένη και καθοδηγούμενη επίθεση των εθνομηδενιστών, υποστηρίζεται από συγχορδία ραψωδών οι οποίοι μέσα από ελεγχόμενα ΜΜΕ, επιδίδονται στο ρόλο του συνηγόρου-υπερασπιστή τους, και ταυτόχρονα ασκούν απροκάλυπτη ιδεολογική τρομοκρατία εναντίον όλων εκείνων που τολμούν να εκφράσουν αντίθετη με τους εθνομηδενιστές άποψη. Έχουν πρόχειρη τη λάσπη- άλλωστε μέσα σε αυτή ζουν- του εθνικιστή, του υπερπατριώτη, του ακροδεξιού και του φασίστα. Στόχος τους να κάμψουν το πατριωτικό φρόνημα του λαού ο οποίος στην συντριπτική του πλειοψηφία ευφορείται από τον καλώς εννοούμενο πατριωτισμό. Ας αποτολμήσουν επ’ αυτού ένα δημοψήφισμα, ιδίως ανάμεσα στη νεολαία, για να τους πει τι σημαίνει Πατρίδα, τι σημαίνει Λαός και τι σημαίνουν ηθικές αξίες. Ας διαβάσουν τα πρακτικά της Βουλής των Εφήβων όλων των Περιόδων για να δουν από ποιες αντιλήψεις διακατέχονται οι νέοι μας, τις οποίες κάποιοι θέλουν να ξεριζώσουν.

Απέναντι σε αυτήν την εθνομηδενιστική, οργανωμένη και από ισχυρά μέσα ενημέρωσης επιτιθέμενη μειοψηφία, πρέπει να αντιταχθεί ο πνευματικός κόσμος, οι διανοούμενοι οι οποίοι αποτελούν την συντριπτική αλλά ανοργάνωτη, δυστυχώς, πλειοψηφία. Απέναντι στην ιδεολογική τρομοκρατία μία απάντηση υπάρχει. Ιδεολογική αντίσταση!! Αντίσταση και αντεπίθεση των διανοούμενων και του Λαού μέσα από την αυτοοργάνωση Ελεύθερων Δημοκρατικών Πατριωτικών Κινημάτων.


* Ο Παναγιώτης Ν. Κρητικός είναι Πρόεδρος του ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ «ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΟΡΜΠΑΣ» και πρ. Αντ/δος της Βουλής.
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]